Jeg har smidt min hobby på hylden og skal af med mit vilde akvarium med forlov smider jeg et link til den blå http://www.dba.dk/akvarium-900-liter-85-x-120/id-81711431/ |
Verdens vildeste akvarium til salg :)
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
|
|
Hej Thomas Det er ikke for at være negativ, men dit akvarium er på 867L (120x85x85/1000). Har du ikke nogle bedre billeder. |
Som akvarist gennem noget der ligner 50 år vil jeg bare gøre opmærksom på, at det er meget vanskeligt at få lys ned til planter i et akvarium der er så højt. Lyset dæmpes enormt gennem vandet, og meget over 50 cm er vanskeligt for en amatør. Man skal ha meget specielle lamper - som der sikkert hører med her - men man får meget let problem med alger og planter med blade i toppen vil dække osv. Til Malawi eller Tanganika ciklider er det godt - men der bør nok arbejdes med kunstmateriale for at sten i fuld højde ikke skal fylde og veje for meget, men det er også, for en virksomhed som udstilling langt lettere at vedligeholde. Saltvand er alternativ men også jo meget mere krævende vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hvad mener du med de sten du snakker om ? Jeg har ca 200 Kg |
Du kan jo høre Danmarks akvarium om de synes det er let med lys 120 cm ned Sten trykker sjovt nok ikke glas bunden stort (trykket er 900 kg i forvejen som går lige meget ud på sider og bund) Men med kun 85 cm i bredde er det ikke let at opbygge en stenvæg til toppen som man normalt vil med malawi typen,, der bruger man ofte at støbe i plast/glasfiber som kan laves helt naturtro, se igen ex Danmarks akvarium selv om de har større bredde |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|