Hej iværksættere!
Jeg har for nylig startet min virksomhed KRUDT, som er en marketingsvirksomhed med fokus på guerilla marketing & viral kommunikation. Kort sagt laver vi kampagner for virksomheder vi synes er sprøde, og vi er gode til det. Inspireret af manglen på back-up fra staten, når man starter ny virksomhed, prøver jeg nu at samle mig et advisoryboard, til feedback, sparring & gode råd med på vejen.
Vi er en håndfuld unge gutter, der har kastet os hovedløs ud i et projekt med eget virksomhed. Vi vil udfordre millionmarketing, med kæk og kreativ marketing (bl.a. post-it storms, viral kommunikation, mosgrafitti & andre mærkelige tilgang til et til tider fastfrosset fag). Det der startede som en hobby og et fritidsprojekt, er hurtigt blevet mere seriøst - hvor vi nu arbejder på vores første større ordre med flere i kikkerten, og har installeret os godt i vores kontorer.
KRUDT, som virksomheden hedder, er et netværk af unge iværksættere med krudt i røven og med ambitioner vores viden ikke kan følge med.
Vi har gåpåmodet, vi har kreativiteten, vi har gejsten & potentialet - men vi har hverken en handelsskoleuddannelse eller forstand på alt fra faktura & moms til lån & forretningsplan.
Det vi leder efter, er et håndfuld garvede, gammelkloge & engagerede iværksættere, der kender til begynderfejl, momsregnskab & faktura og virksomhedsstrategi for mindre opstartede bikse. Jeg opretter en simpel mailingliste, hvor jeg uden spam skriver i ny og næ når jeg løber ind i en væg - og alt efter hvad du har tid og lyst til, så kan du bistå med din viden, dine råd og din sparring. I første omgang, vil jeg sætte flere ord på hvem vi er, hvad vi vil og hvor langt vi er nået - og så tager vi den derfra.
Kortest sagt; vi er en håndfuld hyperaktive unge iværksættere, der bevidst gaber over mere end vores know-how rækker til, og vi kunne godt bruge andres øjne.
Hvis det lyder som en sjov lille hobby - så skriv endelig!
Med håb om vildt positiv respons,
Karl Kristiansen
@: karlkristians@gmail.com
4162.KRUDT logo.pdf