Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advisoryboard søges - kloge hoveder til unge tosser!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København N.
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej iværksættere

Jeg har for nylig startet min virksomhed KRUDT, som er en marketingsvirksomhed med fokus på guerilla marketing & viral kommunikation. Kort sagt laver vi kampagner for virksomheder vi synes er sprøde, og vi er gode til det. Inspireret af manglen på back-up fra staten, når man starter ny virksomhed, prøver jeg nu at samle mig et advisoryboard, til feedback, sparring & gode råd med på vejen.

Vi er en håndfuld unge gutter, der har kastet os hovedløs ud i et projekt med eget virksomhed. Vi vil udfordre millionmarketing, med kæk og kreativ marketing (bl.a. post-it storms, viral kommunikation, mosgrafitti & andre mærkelige tilgang til et til tider fastfrosset fag). Det der startede som en hobby og et fritidsprojekt, er hurtigt blevet mere seriøst - hvor vi nu arbejder på vores første større ordre med flere i kikkerten, og har installeret os godt i vores kontorer. 

KRUDT, som virksomheden hedder, er et netværk af unge iværksættere med krudt i røven og med ambitioner vores viden ikke kan følge med.  

Vi har gåpåmodet, vi har kreativiteten, vi har gejsten & potentialet - men vi har hverken en handelsskoleuddannelse eller forstand på alt fra faktura & moms til lån & forretningsplan.

Det vi leder efter, er et håndfuld garvede, gammelkloge & engagerede iværksættere, der kender til begynderfejl, momsregnskab & faktura og virksomhedsstrategi for mindre opstartede bikse. Jeg opretter en simpel mailingliste, hvor jeg uden spam skriver i ny og næ når jeg løber ind i en væg - og alt efter hvad du har tid og lyst til, så kan du bistå med din viden, dine råd og din sparring. I første omgang, vil jeg sætte flere ord på hvem vi er, hvad vi vil og hvor langt vi er nået - og så tager vi den derfra.

Kortest sagt; vi er en håndfuld hyperaktive unge iværksættere, der bevidst gaber over mere end vores know-how rækker til, og vi kunne godt bruge andres øjne. 

Hvis det lyder som en sjov lille hobby - så skriv endelig!

Med håb om vildt positiv respons,

Karl Kristiansen

@: karlkristians@gmail.com

4162.KRUDT logo.pdf

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Hej Karl.

Jamen jeg vil da gerne stille min ekspertise til rådighed.

Du kan læse mere om mit firma på: www.ppconsult.eu

Du er velkommen til at kontakte mig for spørgsmål, møde mv.

Er i København i næste uge.

MvH

Peter

Fra København N.
Tilmeldt 18. Oct 11
Skrevet kl. 21:47

Fedt! 

Jeg skriver dig på min liste, Peter. Vi kan helt sikkert bruge et par råd med på vejen fra en revisor!

Karl 

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:38
Hej Karl

Sidder med en fornemmelse af, at i skal nok klare jer super godt på trods af manglende erfaringer eller back up. Dine indlæg oser af entusiasme og gå på mod. Og det har for mange succesrige iværksættere været benzin nok.
Og nogle gange blive erfaringer hurtigt til "Det har vi prøvet" og så kan man stille sig i køen for kedelige virksomheder, som verden kan undvære :-)

Glæder mig til at følger jer!

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra København N.
Tilmeldt 18. Oct 11
Skrevet kl. 22:52

Hej Henrik,

Tak for de gejstskabende ord, og jeg håber du har ret! Men jeg har lært, at det er bedre at lære af andres fejl, end sine egne - og man kan altid bruge lidt konstruktiv kritik eller et par velmenende råd med på vejen. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:41

Hej igen Karl.

Min erfaring har lært mig, at sparring med relevante personer, er Alfa og Omega i en virksomhed.

Det er bedre at rådføre sig/sparre end at lave for mange fodfejl...som i sidste ende kan koste dyrt.

Erfaring kan købes ......og den er væsentlig for en virksomheds eksistens, især

i disse tider, hvor alting går så stærkt. Køb/få den erfaring der skal bruges.

Træk på de folk, der har erfaringen/ekspertisen.

Og spørg dem hellere en gang for meget end for lidt.

MvH

Peter

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 08:43

He he.. Så kom akademikeren op af stolen Smile

Misforstå mig ikke.. Jeg er fuldstændig enig! Søg al sparring, viden og undgå dumme fejl.

Jeg ville bare kreditere Karl for entusiasmen og modet til at kaste sig hovedkuls ud i det. Og jeg glæder mig til, at se dem ryste posen Yes

(Dog kan jeg ikke lade være med at nævne. Mange super ideer og fantastiske evner går tabt fordi manden med "erfaringen" siger nej. Og evnen til at sortere i nej'ne gav os turen til månen, V6'eren osv. Smile)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:54

Hej Karl

Du er velkommen til at skrive mig på listen, hvis i kan bruge en shopejer/programmør/udvikler/webdesigner til sparring.

Tekniker og købmand af hjertet.

"Karl Krudt" - priceless Cool

Venlig hilsen
Ole

Fra København N.
Tilmeldt 18. Oct 11
Skrevet kl. 09:45

Hey Henrik,

Jeg tror du har ret. Og vores niche, eller vores koncept, baseres også lidt på at udfordre vanetænkningen og ikke bare bruge konventionelle metoder til marketing, men netop være innovative. Så til den kreative del, skal vi ikke bruge erfaringer - fordi hvis det er gjort før er det ikke ligeså spændene. Men der er jo grænser for hvor kreativ man må være med regnskabet ;-)

Karl 

Fra København N.
Tilmeldt 18. Oct 11
Skrevet kl. 09:46

Ole Thorup,

Meget gerne! Jeg skriver dig på listen. Som sagt opretter jeg en mailingliste, hvor jeg i ny og næ skriver ud hvis der er noget - og hvis du ikke lige har tid eller lyst, kan du bare ignorere mailsne, men hvis der er noget du har et godt råd omkring, så vil vi blive meget glade for respons. :-) 

Tak for det!!

Karl 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)