Jeg sad og surfede lidt hist og pist på nettet. |
Lejligheden lige over denne var sat til salg for 17.500.000 sidste år. Tror dog ikke, at de er kommet af med den endnu.!
Jeg sad og surfede lidt hist og pist på nettet. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Lejligheden lige over denne var sat til salg for 17.500.000 sidste år. Tror dog ikke, at de er kommet af med den endnu.! |
Det er også en lækker lejlighed, var inde og se søsterlejligheden da den var til salg for 17 mio (par år siden) - udsigten er voldsomt lækker. |
Jeg kan blive ved med at sidde og bladre igennem billederne. Jeg mener rent faktisk når jeg siger, at jeg ville give 2 fingre for at eje lejligheden |
Mark. Jeg har altid været lidt nysgerrig omkring din kørekortportal. Får du x kr. pr. lead du laver til de forskellige køreskoler? |
nej nej , denne her har klasse :) http://www.eltoftnielsen.dk/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=94678&DID=140 smag og behag er heldigvis forskellig :)
|
Også et super lækkert bud, Jesper |
Hej Ja fed lejlighed, men er ikke særlig imponeret over vaskesøjlen....bare for at være lidt negativ /Kenneth |
Fed lejlighed, fed by og prisen er sikker fair. Men med skatterne og afgifterne i DK skal der sgu arbejdes hårdt for at få sådan en lejlighed. |
Tjaa, hvis man har lyst til at støtte lovbrydere er dette vel den perfekte lejlighed...!! |