Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes: Design af hjemmeside og visitkort

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Igen mcsolutions og enielsen - ikke kun for min skyld, men for andre, der måske læser dette, så kom dog med et alternativ! Jeg har ikke skrevet, jeg VIL vælge one.com. Det var blot en mulighed, jeg faldt over, men opfordrede også til, at nogen kom med et alternativ. Prøv nu at være lidt konstruktive - I driver vel også virksomhed og så nytter det ikke meget, hvis man kun kan kritisere. Man skal også kunne præsentere og argumentere for et alternativ. Nå, det skriver jeg kun, fordi jeg synes, det ofte er der, det ender, når nogen har et åbent spørgsmål og ofte, når andre prøver at hjælpe. Som sagt har jeg i min PM flere seriøse henvendeler.

Og så læs lige, hvad jeg skal bruge siden til!

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:14
Jeg prøvede blot at se tingene på en kritisk måde... Helt konkret:  http://www.pair.com ...
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:58
Hej Frank

Hvis du kan skal have en statisk side, som i princippet virker som et visitkort, er der intet forgjort i at starte hos one.com. Svartiderne kan være lidt lange, supporten måske mangelfuld - men det er ting der er til at leve med når det bare er en ren html-løsning. Den vil man jo altid selv kunne fejlsøge på.

Når du så har tjent nogle penge, og der efterhånden kommer mange besøgende på din hjemmeside, og dine krav til funktionalitet  måske ændrer sig, kan du begynde at kigge efter alternativer. og der vil jeg foreslå du kigger efter virksomheder som har et godt renommé, disse koster så som regel mlm 30 - 70 kr pr md. + evt udg. til cms, shop og lign.

Hvis du skal have en person til at lave dine sider skal du nok regne med en udgift på 2.500 - 5.000 kr

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:14
Jeg kender kun en webhosting virksomhed jeg tør stole på og det er min egen, det var derfor jeg ikke anbefalte nogen :)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 01:09
Hej Frank,

Udbydere som one.com, cliche.dk, surftown.dk og hvad de nu allesammen hedder, har naturligvis deres eksistensberettigelse, da rigtigt mange kunder ikke har behov for mere. Man skal også tænke på, at når der har været 50 utilfredse kunder, som har ytret sig herom på nettet, så har der sikkert været 5000 kunder uden beklagelser. Spørgsmålet er bare om du har lyst til at tage chancen? Hvis nu du en dag åbner din side i browseren, og ser at dine ellers velskrevne tekster er erstattet af grimme SQL-fejl, fordi [indsæt discountudbyder her] lige har ændret nogle indstillinger uden at fortælle dig om det, så er jeg sikker på du vil værdsætte muligheden for at gribe knoglen og give dem klar besked, hvorefter de omgående sætter en tekniker på sagen.

Ved discountudbydere ser proceduren dog desværre oftest således ud:
1) Du opretter en "support-ticket".
2) Fire dage senere får du mail om at du kan logge ind og se dit svar: "Vi har ikke ændret noget. Du bliver nødt til at uddybe og hold venligst en ordentlig tone."
3) Gentag pkt. 1 og 2 et par gange, med lettere modificeret indhold i "kommunikationen".
4) Fejlen bliver til sidst rettet, men ikke indrømmet.
5a) Du skifter udbyder og skriver blog-/forumindlæg om den dårlige behandling.
5b) Du æder lorten med ketchup til, men efter en måneds tid bliver dit webhotel lukket uden varsel p.g.a. "overbelastning". Se 5a.

Jeg har ikke personlige erfaringer med Wannafind.dk, men de har et
rigtigt godt ry indenfor
seriøs-stabil-serviceminded-webhotel-udbyder-branchen. Ellers kunne du også prøve Mikkels MC-Solutions. Jeg kender kun til ham fra Amino, men han virker meget fornuftig.

Uanset hvem du vælger, så er den ekstra 50''er om måneden (eller 30/40''er) godt givet ud, for at sove trygt om natten.
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:01
Dato: 28-05-2007 01:09:08 Forfatter: Jakob Søndergård Hej Frank,
Jeg har ikke personlige erfaringer med Wannafind.dk, men de har et rigtigt godt ry indenfor seriøs-stabil-serviceminded-webhotel-udbyder-branchen. Ellers kunne du også prøve Mikkels MC-Solutions.

Jeg ville ha'' anbefalet wannafind - men jeg kunne ikke huske navnet - eller for den sags skyld finde det i en googling
mc-solutions.... er ved at give mig en dårlig smag i munden, jeg vil undlade at kommentere med på det -

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:57
Wannafind har jeg også hørt at folk er glade for, men vil dog lige fortælle en kort historie.

Navnet er selvfølgelig ændret, men jeg havde engang en kunde. Lad os kalde dem for sæbeportalen, stor flot side med stort potentiale og et pænt antal besøgende. De var blevet uvenner med deres programmør og havde derfor ansat mig istedet, så viste det sig at programmøren ikke var helt tilfreds med at blive fyret (antager vi for det skete like 10 min efter han havde fået det at vide officielt, men vi kan ikke dokumentere det), halvdelen af siden holdt pludselig op med at virke.

Vi havde skiftet FTP Adgangen og kontrolpanelts kode hos wannafind og troede så han var ude men jeg opdagede så at MySQL(database) serveren var åben udefra. Det var jo noget rod så jeg bad kunden bede webudbyderen om at lukke for adgang til databasen udefra, den skal kun kunne tilgås fra webserveren selv.

Så ringede kunden glad tilbage og sagde at nu var det fikset. Så gik der 5 minutter, hvilket betød at Wannafind lukkede og teknikerne gik hjem og det gjorde hjemmesiden også. De havde lukket _helt_ for database adgangen.

Men vi fik åbnet for adgangen igen og jeg fik ændret passwords, Wannafind ville ikke hjælpe os med at forsøge at finde ud af hvem der havde ødelagt siden i første omgang. Det mente de var "umuligt at gøre med sikkerhed".

Vi flyttede siden over til mig på en sikret server, kort tid efter fik jeg et par semi-angrebs forsøg fra den tidligere programmørs IP, det var fuldstændigt rutine arbejde. Beviserne blev sikret og lagt i skuffen til retsagen.

Det var måske et lidt ekstremt tilfælde, men i lige præcis den her sag viste det sig at Wannafind ikke havde styr på hvad de lavede og på ingen måde forstår at udøve kundesupport. (de tænkte ikke så langt som til at kunden ikke havde styr på hvad han bad om og gjorde derfor blindt som de troede han sagde.)

Ulempen kommer ind som jeg ser der, når kunden for webhotel udbyderen er så lille og ubetydelig en kunde at man kan være ligeglade med dem. Jeg tager 600kr om året for et standard webhotel, og det er pris/ydelse der slår alle vores nærmeste konkurrenter (Scannet, Wannafind mm) det betyder at vi har en del mere incitament for at behold og tilfredsstille kunden en virksoheder der tjener 10-100kr om året på kunden.

En anden ting jeg gør når folk ringer til mig og spørger hvad vi gør bedre end f.eks. B-One(de kommer utroligt tit op) så siger jeg altid "Ja til at starte med svarede jeg telefonen da du ringede ikke?"

Det er fair nok at man ikke vil yde telefon support men det er direkte useriøst at der ikke står et telefonnummer på hjemmesiden til nødsituationer.

Men vi går faktisk og overvejer at systematisere salg af vores webhoteller, ligenu kan man f.eks. ikke bestille / betale på nettet, men vi har fundet en niche (tror vi) som vi kan tilfredsstille med vores hosting med en let modificering. Men bare rolig der skal nok komme mere herinde når vi engang går igang med det :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)