Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens Joomla VS SEO

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har i længere tid brugt sh404sef og iJoomla SEO til mine Joomla sites, men jeg er ikke ovenud tilfreds med dem. sh404sef er bare ikke ret godt, og iJoomla SEO har det med at lave rod i meta beskrivelserne.

Til Wordpress, som jeg har brugt meget før i tiden, er det mange gode plugins, som All in one SEO, Ultimate SEO osv.

Hvad bruger I af SEO plugins til Joomla, eller er der nogen der vil anbefale nogle?

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Larsen:
sh404sef er bare ikke ret godt

Kan du evt. begrunde hvorfor det ikke er ret godt? .... det undre mig meget du skriver det..


Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:
Kan du evt. begrunde hvorfor det ikke er ret godt? .... det undre mig meget du skriver det..

Det er min mening, men set i forhold til WP All in One SEO, er det langt fra så overskueligt og jeg synes heller ikke jeg har nær de samme muligheder.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Larsen:

Dennis Nielsen -:
Kan du evt. begrunde hvorfor det ikke er ret godt? .... det undre mig meget du skriver det..

Det er min mening, men set i forhold til WP All in One SEO, er det langt fra så overskueligt og jeg synes heller ikke jeg har nær de samme muligheder.



Ok fair nok, sf404sef er den ultimative komponent når vi snakker SEO og Joomla..... det er bare et fact..  men indrømmet, man skal lige bruge lidt tid på at forstå den...   men sådan er det jo bare.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Larsen:

Jeg har i længere tid brugt sh404sef og iJoomla SEO til mine Joomla sites, men jeg er ikke ovenud tilfreds med dem. sh404sef er bare ikke ret godt, og iJoomla SEO har det med at lave rod i meta beskrivelserne.

Til Wordpress, som jeg har brugt meget før i tiden, er det mange gode plugins, som All in one SEO, Ultimate SEO osv.

Hvad bruger I af SEO plugins til Joomla, eller er der nogen der vil anbefale nogle?

Sh404sef har gjort arbejdet for mig og været uundværligt for mig ift SEO. MEN arrrgh det kan give mig grå hår i hovedet. Har du mange sider, menupunkter osv kan det hurtigt blive uoverskueligt og lave en forfærdeligt meget rod at se på når du arbejder med det i backend, men på selve min side virker det tilsyneladende formidabelt.  Jeg har ikke kunnet få nogen god forklaring på hvordan jeg kan håndtere det nemmere andet end at det tager tid og at man skal være omhyggelig med at slette de autogenererede urls man ikke vil have osv.

Til gengæld har jeg fået at vide at det i princippet ikke er nødvendigt med sh404sef i joomla 2.5 da du selv rimeligt nemt kan administrere dine urls og metadescriptions, tiltles osv der.  Jeg sidder dog og roder med det nu, og som det meste andet er begyndelse en smule udfordrende.

Vh Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)