Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tema til oscommerce?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har før lavet webshops med oscommerce og STS, jeg synes bare ikke det er en super god løsning, da STS ikke virker med nyeste version af oscommerce, og de gamle er alt for usikre over for SQL injection etc. Jeg har brugt en fast designer til siderne, men han kan kun lave designs ingen form for programmering - derfor har jeg selv stået for alt hvad der hedder opsætning af layout og oscommerce med div. plugins. 

Derfor tænkte jeg om det var muligt at lave et tema selv, ligesom de temaer man kan downloade? Hvis dette er noget der er svært selv at sætte sig ind i, hvad koster det så at få en til at gøre det?

Jeg har overvejet om der findes andre platforme og benytte, men jeg er rigtig godt tilfreds med oscommerce, og kender rimelig godt til funktioner bag, og har derfor god erfaring med forskellige plugins etc.

Hvis der sidder nogen der kan levere et design og selv sætte det op som et tema må i da gerne lige smide et svar på hvad det skulle koste :) 

Håber nogen kan afklarer lidt af mine spørgsmål.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:09

Hej Claus, STS er desværre forældet som du selv skriver. (I øvrigt vil jeg mene det aldrig har virket helt 100% som det skulle)

Du kan dog sagtens lave dit eget "tema", det er en tung opgave, det tager typisk en dygtig programmør ca. 30-50 timer alt efter hvor kompliceret det er.

Vi har en fast pris for implementering af designs i osCommerce (og Magento) som er 3.000 dkk, og det er underordnet hvordan designet ser ud.

Prisen inkluderer forside, kategoriside og produktside.

Hvis du ikke selv ønsker at gå i krig med sådanne opgaver, kan du skrive en PB, så kan vi hjælpe.

Mvh. Jimmy

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:08

Dimsedut:
Vi har en fast pris for implementering af designs i osCommerce (og Magento) som er 3.000 dkk, og det er underordnet hvordan designet ser ud.

Dvs. 3000 kr. hvis jeg selv kommer med en psd fil med designet i?

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:01

Ja, det er korrekt forstået.

Mvh. Louise L

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)