Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indgående links

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen herinde:)

Jeg er ny inden for online marketing og jeg har derfor et spørgsmål angående SEO og indgående links.

Jeg har læst, at en god måde at få indgående links på, er ved selv at deltage i andre relevante forums og derfra linke via ens egne kommentarer til sin egen hjemmeside

Derudover har jeg også læst at mange hjemmesider (i hvert fald dem der bruger wordpress) er sat op på den måde, at det ikke er muligt at linke til andre hjemmesider via kommentarfeltet.

Hvordan hænger det sammen eller er det mig, der er helt gal på den (for syns da altid man ser mange links i forskellige forums:))

Håber nogle kan give mig et svar

Hilsen Frederik

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som standard er wordpress sat op til at links fra kommentarer er nofollow. Det betyder at Google ikke medregner linkets værdi til den samlede værdi af indgående links. Derfor er det ikke nogen god ide at skrive kommentarer på blogs for linkets skyld, med mindre du har styr på om links fra den pågældende blog er nofollow eller dofollow.

Med hensyn til fora, så er det altid en god ide at stikke en finger i jorden, og ikke oprette links til din hjemmeside i dit allerførste indlæg på et forum. Så er der stor risiko for at dit indlæg bliver slettet, og du har spildt din tid.

Derfor skal du nøje udvælge de fora du vil have links fra, og være aktiv der. Så ser man ikke skævt til et enkelt link eller to.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 

Her på Amino er der mulighed for at linke til din hjemmeside via din Amino signatur :)

- Alexander Baandrup Larsen   

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som et tillæg til det Per siger, så skal du huske at en natur variation imellem follow og nofollow links er vigtigt. Google kigger meget på om dine indgående links ser naturlige ud, og rene follow links virker ikke naturligt. Derfor kan du godt smide et par nofollow links hist og her og få værdi ud af det.

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de hurtige svar alle sammen:)

Men hvis de fleste sites er sat op til automatisk, at de links man angiver er nofollow, vurderer google så stadig om linket skal være dofollow eller nofollow? 

og hvordan kan man se, om en side er sat op til dofollow eller nofollow links? :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Dag H - Cafe & Restaurant Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger FireFox kan du med fordel installere dette plugin http://www.quirk.biz/searchstatus/. Det vil så sætte en stor rød kasse om links hvis de er med attribute rel="nofollow" og vigtigst, hvis der ikke er en rød kasse om links så har du fundet en side hvor du kan post links med dofollow :-)

Men som nævnt så stik en finger i jorden og post dine links til din hjemme side med en vis elegance

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)