Hej aminoer. Min partner og jeg, står muligvis snart og skal bruge noget emballage til et produkt vi skal have i detailhandlen. Har nogen erfaring med at finde emballage til jeres produkt, og kender i til nogen der kan gøre det til en god pris i danmark, eller skal man kigge på udlandet? vi skal have lavet æsker med delvist transparent låg, og formstøbt indmad til produkterne. lidt ligesom denne: https://www.webapoteket.dk/products/370/anabox-ugeboks-1-stk_209780.jpg Hvad er jeres tanker? |
emballage fabrikant
Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk
Mvh. Jens |
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
umiddelbart så ligner det at det er standard emballage de gør sig i. vi leder efter nogle der kan udforme embellage specielt til vores produkt, med form udskæring af indmad osv. flere forslag er velkomne |
Prøv evt. Dan fra Emballage bureauet. Tror også han findes herinde engang imellem :-) |
Tag på Photoshop kursus i Vejle
Tak for tippet til Henrik - jeg skal vist ha' kigget på www.boxs.dk! Den type emballage som du har linket til, kan laves som en indstiks æske som du kender fra kosmetik - altså en karton emballage som åbnes i top og bund. Ruden klæbes på indvendigt. Denne emballage kan fint laves i DK og jeg kan anbefale flere producenter alt efter oplag og størrelsen på emballagen. Indlægget som er et vacuumformet plast indlæg kan også laves i DK - dette er dog ret dyrt i opstart, da du skal investere i et form værktøj (anslået 40.000). Alternativet i DK er at lave et indlæg i karton/pap som fixere og præsenterer dit produkt(er). Kan dit produkt bære en lidt dyrere og mere eksklusiv emballage, kan man lave en opforet æske evt. med magnet lukning som du kender fra bl.a. dyrt bestik og andre gaveartikler. Dette er typisk en kina produktion og minimum oplag starter ved 3.000 stk - fordelen er, at i Kina koster formværktøj væsentlig mindre end i DK og et vacuumformet indlæg er tilgængelig ved lavere antal. Jeg vil gerne høre mere om dit produkt og ønsker til emballage. Du er velkommen til at ringe eller sende en mail med dine kontakt info. |
Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk
Hej Michael. Jeg stod i samme situation da jeg åbnede webshoppen der har det mest kvalitets bevidste kosttilskud i Danmark. Jeg ville have emballage der passede perfekt til mit sortiment - men drop det!! Det er dyrt, det er ligegyldigt.. Du kan snildt finde alm. pakker der passer til dit produkt ( husk at du ofte sender ekstra med, skal plads til fyld og ekstra ting. Du gider jo heller ikke pakke flere pakker hvis samme kunde har ønsket flere produkter af én slags.. Jeg har handlet hos Jakodan - det var billigt og jeg bruger det stadig.. Mange gange sender jeg også i det emballage jeg selv modtager fra mine distributører - genbrug og spar dig selv for penge.. Evt. køb noget tape og sæt dig eget præg på pakkerne ,-) |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Emballage er altså ikke bare emballage og Richard din udfordring kan på ingen måde sammenlignes med Michaels! En webshop skal først og fremmest sørge for at få en vare fra A til B - altså en logistik emballage. Herefter kan man differentiere på udpaknings oplevelsen - men emballagen har ingen salgsmæssig værdi: købet er gjort! Michael skal bruge en emballage til retail og dermed en salgsemballage. Dette er en emballagen, som skal højne sandsynligheden for, at kunderne vælger netop hans produkt fremfor konkurrentens. Dette kan en ligegyldig brunpapkasse ikke klare - jeg har haft kunder som har kæmpet med næb og klør for at få en test ind i én butik hos de store kæder og forspildt sin chance i en papkasse med en printet etiket. Det ER emballagen som flytter varen fra hylden til kurven. Men dine input er 100% spot-on til en webshop og jakodan er en 100% anbefalelsesværdig leverandør til bl.a. webshops. |
Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk
Vi havde tænkt os at lave et mindre opslag i starten, til præsentation, inden vi brugte vores livsopsparing. Det lyder til at være ret dyrt. Hvad tror du at f.eks 100 stk med print og form-indmad ville koste? |
Aaarh, se ja så er det jo en hel anden sag . -) Nogle gange kan det gå for hurtigt med at læse indlæg.... |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.