Jeg er lige i gang med at prøve fiverr ud, lidt for sjov, og skal bruge en test person til dette gig. Hvis du har styr på seo på dit website, så får du nok ikke meget ud af denne report.
Selve dette gig kan ses under her - Jeg tilbyder det gratis til 1 test person, skriv en pb. Det er selvføgelig gratis
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Mikael nu er din side jo overoptimeret :) Så mon jeg overhovdet kan hjælpe den på vej?
Ellers kan dette gig snart fås til 25 kr på fiverr.com
vh AB
jeg har jo min iværksættere passion og jeg forbedre min side i en evighed , jeg kan simpelthen aldrig blive tilfreds der er altid et eller andet jeg kan forbdre der og der
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Folk skal huske at det kun er en 5$'s værd seo rapport, så du får en rapport over ting på din side som du kunne forbedre seo mæssigt, + nogle tips til hvordan.
+ en liste over mere end 5000+ artikeldatabaser.
vh AB
Selvom Mikael jeg må indrømme at nogle af dine meta tag's er ikke særlig tiltalende :)
Men du kan jo altid købe dig en seo rapport på fiverr.com når jeg lancere den :)
vh AB
jeg vil da gerne forbedre min side , men jeg tror jeg poster når jeg selv er gået siden igennem igen og omkring seo hjælpe i seo delen af forum om der er nogle der giver nogle input hvad der kan gøres bedre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Men et lille godt tip Mikael. Ved at du linker til den samme url 3 gange, vil linkværdien kun falde på det første link. Så tag hellere og linke til nogle undersider.
vh AB