Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter podcast/video - jeg mangler dig!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoere!

Jeg har tidligere haft en debat oppe om, mit projekt.. Syntes selv det gik lidt for vidt med den, da det egentlig kun var mig selv der nærmest svarede.. Jeg skal bruge nogle iværksættere/selvstændige som vil være med til, at være testbrugere/alm. Brugere. Jeg har et par stykker i ærmet, men det er først om noget tid de havde tid, ja det er sku hårdt og finde tid som iværksætter! Hele ens kalender booket op, det syntes jeg egentlig er ret fedt, at man sådan kan sige man er booket op haha! Men her er en video ang. Hvad det er, og skriv eventuelt til mig her i debatten eller PM og jeg vil sende dig en personlig mail/PM:

De allerbedste hilsner
Mads Grønning

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:22

Slet ingen?

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:16

Jeg undskylder, at jeg ikke har været aktiv på min ide, men der har været så meget i tiden, og jeg vil meget gerne hvis dem der havde kontaktet mig ville gøre det igen, for lige i tiden vil jeg bare gerne videre og gøre ja min ven stolt. I weekenden mistede jeg min bedste ven i et meget ja... Han begik selvmord, og ingen af os andre har kunne set det på ham. Men jeg vil bare gerne videre, og derfor så ved jeg han ville blive stolt hvis jeg førte mine ideer til slut og, at jeg denne gang ville kæmpe for dem! Så det er det jeg vil gøre..

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:27

Jeg vil anbefale dig, at du kontakter de mennesker, som du gerne vil lave interviews med, direkte.

Eventuelt find en niche med unge iværksættere. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)