Man kunne overføre pengene til en offshore konto, men, men, men for det første er jeg ikke sikker på, at PayPal vil det, og for det andet, så skal pengene til Danmark, og uagtet du henter dem i en taske, sender lidt ad gangen eller benytter et udenlandsk kreditkort, så er du i deep s..., hvis og når du bliver afsløret.
Det er rigtigt kedeligt at skulle aflevere penge til SKAT, men du er nødt til det. Få en revisor og snak om tingene.
Du kan derpå sove roligt om natten og beskæftige dig med at tjene endnu flere penge, samtidig med du ikke får en megaregning senere ...
men jeg pt 17 år og fylder først 18 til næste år så de 11.000 jeg tjente i nov-dec sidste år hvor mit frikort ikke var opbrugt dem ska jeg vel ikke betale penge af
men jeg formoder at ska betale skat efter de 30.000 kr (eller hvor det er) da mit frikort jo så allerede er opbrugt i dette år - er det rigtigt???
Det sjove begynder først når pengene reelt skal overføres fra paypal :-)
Så starter verificeringen, dernæst frysning af kontoen i 6 måneder.
Det varer længe før du ser de penge.
Jeg har ikke problemer med at få penge fra PayPal - de kommer et par dage efter, at jeg har bedt om dem. De sendes til en verificeret konto i Thailand.