Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et gratis gæsteindlæg på din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet 4 gæsteindlæg som jeg gerne vil have fordelt på 4 hjemmesider. Artiklerne er på 400-600 ord, og der vil kun være et link ud fra teksten.
Linket linker til min side som handler om at tjene penge på nettet, og det er derfor vigtig at din hjemmeside på den ene eller anden måde har en relation til penge.

Hvis din hjemmeside har relation til at tjene penge, så skriv blot en besked herunder & så vil jeg smide dig en privat besked med artiklen.

Mvh, Casper Jensen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41

Ingen der vil have en gratis artikel? Hold da op..

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 18:44

Casper Jensen:

gavner det ikke kun dig ???  spørger på ingen måde negativt.  Jeg kan bare ikke se ideen??

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46

Lars flygenring:

Casper Jensen:

gavner det ikke kun dig ???  spørger på ingen måde negativt.  Jeg kan bare ikke se ideen??

Jeg vil på ingen måde sige, at det kun gavner mig. Jeg har skrevet RIGTIG mange gæsteindlæg de seneste par måneder, og der har der nærmest været rift om artiklerne.

Det gavner da ikke kun mig, da du får indhold på din hjemmeside - og eventuelt nogle flere besøg fra google :-).

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 18:52

Casper Jensen:
Det gavner da ikke kun mig, da du får indhold på din hjemmeside - og eventuelt nogle flere besøg fra google :-).

Som jeg har kunne læse, så scanner google min side for relevant indhold når et af mine søgeord bliver skrevet på google. Så er mit indhold irelevant hvis indholdet ikke omhandler dørmænd. Så straffer google mig. Sådan har jeg fået det fortalt firkantet. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl. Men ville mene indholdet på min hjemmeside skal omhandle mit produkt før google finder det interesssant. ??!!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54

Lars flygenring:
Som jeg har kunne læse, så scanner google min side for relevant indhold når et af mine søgeord bliver skrevet på google. Så er mit indhold irelevant hvis indholdet ikke omhandler dørmænd. Så straffer google mig. Sådan har jeg fået det fortalt firkantet. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl. Men ville mene indholdet på min hjemmeside skal omhandle mit produkt før google finder det interesssant. ??!!

Jeg har også skrevet at hvis din side omhandler penge, må du få artiklen. Hvis den ikke omhandler penge vil google ikke direkte straffe din side, men du vil i hvertfald ikke så særlig meget ud af det.

Linket/artiklen handler om at tjene penge, og det er derfor vigtigt at DIN side har relevans til penge.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:56

Problemet er vel lidt at de sider der snakker om at tjene penge ikke har nogen logisk interesse i at give dig links. De konkurrerer jo om den samme målgruppe. Det svarer jo lidt til at Coca Cola begyndte at annoncere med kuponer bag på Harboe sodavand.

Jeg forstår godt din pointe med det, men hvem har et tjen-penge-side som gerne vil af med sine besøgende? Det findes vel nærmest ikke.

Jeg tror du har mere held med at skrive mere generelle artikler, fx. vægttab eller hvad ved jeg fotografering. hvor du så kan blive gæsteblogger på en blog der ikke prøver at kapitulere på folks ønsker til at tjene penge på internettet.

Igeen, ideen er ganske fin, men overvej den lige én gang mere :-)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:10

Jeg kunne godt bruge en, men de er ikke så meget tjen-penge relateret? Haha :D

mads@madsgr.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)