Hvad er et cm system? :) |
Tobias L N:Hvad er et cm system? :)
CMS (Content Management System) f.eks.: wordpress, drupal, joomla etc.
Hvad er et cm system? :) |
CMS (Content Management System) f.eks.: wordpress, drupal, joomla etc. |
nå ja... Jeg sidder og sover :) det var fordi du skrev ''cm system'' jeg ikke lige fangede den. |
Hej! Kan ihvertfald godt anbefale unoeuro.com :-) |
for ca 300 om året kan du hos webhosting.dk få mest plads, højeste fleksibilitet med mange forskelige versioner af php/mysql. noget du ikke finder andre steder. Skal du bruge noget simpelt som kan få simple ting kan du f.eks prøve one.com eller unoeuro som sikkert passer til dit behov.
|
Jeg er tilhænger af Meebox på grund af prisen, antallet af domæner man kan have og support. Jeg kan ikke lide de webhoteller hvor man max kan have 1 domæne eller skal betale ekstra for hvert domæne man tilknytter. Surftown synes jeg også er i orden, på trods af deres nedsmeltning i sommers. One.com ville jeg undgå da de ikke har en 1-click installation af Wordpress. Så Meebox eller Surftown er mine bud. De webhoteller som er meget billige - 10 kr om måneden - tager ekstra for næsten alt andet. Så hvis du vil have flere domæner er det bedst med et webhotel hvor prisen er klar på forhånd. |
Tak for jeres svar! Jeg tror jeg vil vælge unoeuro, da jeg også selv havde kigget på den inden jeg lage tråden op :) |
er da til at forstå hvios du vil spare en tier, problemet er så bare at du ender på en server med mange kunder for ellers hænger det ikke sammen for udbyderen. Få penge ind = mange kunder per server og mindre folk i supporten, ingen arbejder gratis. Meebox havde et 12-XX timers nedbrud for ikke langt tid siden hvor rigtigt mange var berørt af det, sker normalt ikke hos udbydere der har færre kunder per server = mere redundans eller i det mindste færre kunder som er berørt hvis en server skrider i svinget. Ærligt talt, er det ikke ret ligegyldigt om man betaler 10 eller 25 kr om måneden hvis de få kr ekstra man giver gør at man sover roligt om natten. |
Jeg vil godt betale det som det koster, men jeg vil ikke bildes ind at der følger plads til 10 domæner med når hvert ekstra domæne så koster 100+ ekstra pr. år, det betyder jo at de 10 kr som de reklamerer med bliver til 100 kr om måneden. |
både http://www.unoeuro.com/ og https://meebox.net/da/ er gode der er cirka samme ned tid og de har begge få og domæner - webhotel på server der er små forskel på begge 2 så begge de er gode valg , vil mene |