Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel - Hvor er det bedst?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for lidt hjælp ud fra overskriften :) priser, hosting ovs..

Håber du vil dele din viden/erfaringer.

/Tobias Lund

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:21

Hej Tobias,

Det afhænger utroligt meget af de krav, du har til et webhotel. Personligt synes jeg, at One.com leverer en ganske stabil løsning til prisen. Her leveres et lavpriswebhotel, der primært henvender sig til den "knapt så tekniske" bruger. Der er også en Cloud-løsning inkluderet, som du kan bruge til backup af dokumenter, billeder etc.

Personligt benytter jeg mig selv af Dreamhost.com, da jeg har brug for lidt mere avancerede funktioner til mine scripts mv.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 15:33

Jeg er helt nu i faget, så det hele skal helst ikke være så teknisk her de første par måneder indtil jeg er lidt mere inde i gamet :)

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:37

I så fald vil jeg mene, at One.com er et ganske udemærket bud. Der er også 24/7 chatsupport.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 15:52

Jeg kigger på det :)

mange tak!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:59

jeg vil klart anbefale disse 2 steder http://www.unoeuro.com/ og https://meebox.net/da/ 

jeg klart sige der er tit problemer med one.com især vis din besøgs for de ligger mange webhotel per server og derved er der din side lidt mere sårbar det gør de andre ikke , jeg har skrevet som forslag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 16:03

jeg havde også selv siddet og kigget på lige netop de to sider :) det bliver nok en af dem.

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07

Hvis du skal have en Wordpress eller Drupal hjemmeside, kan jeg tilbyde dig et webhotel til 99 kr. / måned, som er inkl. telefonsupport på alt. også cm systemet og basis seo.

Hvis du bare skal have et billigt og stabilt webhotel, så kunne meebox være en god løsning.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 16:12

Tror jeg må skuffe dig, og sige at jeg vælger en billigere læsning end din :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

Tobias L N:

Tror jeg må skuffe dig, og sige at jeg vælger en billigere læsning end din :)

Du skuffer mig skam ikke. De fleste amino'er vil helst selv, og kan derfor spare en del på webhotellet. Men jeg kan ikke lade vær med at lege grib af og til.

Hvis du har planer om at installere et cm system på din hjemmeside, så lad være med at vælge one.com eller surftown privat webhotel. De er ofte meget langsomme. Jeg har set nogle rigtigt grumme eksempler med jomla og drupal, som var en krig om at loade.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)