Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - Kritik søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan, så fik jeg rettet de fleste af jeres forslag. Altid godt med et par friske øjne på shoppen.

- Tak for hjælpen :-)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 21:31

Hej Søren!

Rigtig flot shop du har fået dig, der er mange gode ting ved den! :-)

Jeg synes dog at skrifttypen er for lille mange steder, det bliver svært at læse.  

Dine knapper er også liiidt svære at læse, fordi det er hvis på lysegrøn.

Nogle steder på shoppen står der noget på engelsk:

"Tilgængelighed:In stock"

Synes ikke du skal skrive "os" og "vores". Især ikke når du skriver at det er dig der laver den, og for mig fremgår det i hvert fald rimelig tydeligt at du ikke har nogen ansatte - dette er ikke dårlig ment. Du er jo lige startet. Smile

Dine "new" & "sale" skilte er også på engelsk, de kunne også godt være danske. 

I modsætning til andre, synes jeg ikke du bare skal smække Twitter og G+ logo op, hvis ikke du har tænkt dig at bruge det aktivt. Det er spild af trafik, som du sikkert aldrig får igen.

Flot shop Søren, og held & lykke!

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 19:23

Hej Søren

General virkelig fin webshop, overskuelig og nemt at finde til betalingen. Dog ønsker du jo også kritik, og har lige gennemgået din side. 

Jeg har fundet nogle "krak" eller hvad man siger. Fx. på forsiden - Hvis navnet på dit produkt (Snakker om de 8 billeder der) bliver for langt, så forsvinder noget af teksten, hvilket er virkelig synd. 

Fra Nibe
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Fra  trendyBAGS.dk Skrevet kl. 19:43

Hej Søren,

Jeg synes det er en super flot og overskuelig side du har :-) Hvis jeg skal nævne noget, ser det ud til at du har alt på lager og så vil jeg ikke bruge plads på at skrive det i produktoversigten, men blot gøre det på selve varen, så kunne der blive plads til at gøre prisen lidt større. 

Held & lykke :-)

Mvh Helle Nørgaard 

trendyBAGS.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)