Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan lave et facadeskilt til mig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg sider og skal bruge 4-5 skilte til butiksfacade.

De er alle sammen ens..

Jeg kender ikke til hvilken materialler man bruger eller hvad man anbefaler, men skriv endeligt hvis det er noget du kan lave.

Logoet have i eps, så det burde ikke være det helt svære teknisk..

Hilsen Steph

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:04
  Hej Steph,

Det er noget som jeg kan hjælpe dig med.

I MediaMouse har vi lavet mange facadeskilte igennem tiden. Hvad angår materialerne, så er der jo mange muligheder:
PVC, acryl, metal og glas. Valget kommer an på det ønskede udtryk, størrelse, placering samt prisniveauet. Vi ligger dog i det nordsjællandske, men det er ikke noget problem at få fragtet skiltene afsted til dig.

Men hvis du smider mig en email retur på  jesper snabelA mediamouse.dk , med en nærmere beskrivelse af hvad der skal være på skiltene og størrelsen på dem, så kan jeg komme med nogle forslag og nogle priser.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:48
Hej,

Jeg kan nemt hjælpe dig med meget lækre butiksfacader, til rimelige priser. Vi producerer kun af højeste kvalitet, så du får en holdbar løsning.

Mht. materialerne, så afhænger det jo af hvor det skal placeres og hvad dine planer er. Skal det på vinduer, hænges op, holde i 1 år eller 10 år. Du er meget velkommen til at sende mig en pb eller mail, så kan vi finde en løsning.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)