hej, jeg er ved at skrue et koncept sammen omkring brug af en hitliste omkring et bestemt produkt, jeg tænker at lade brugerne lave en 100% bruger bestemt hitliste, top 100, men er nervøs for om brugerne vil gøre sig ulejligheden og stemme og derved give listen liv, der så kan bruges til alle de andre til at se hvilket mærke og model der er populært og evt købe ud fra det. havde selv overvejet at udlodde et produkt en gang om måneden til alle der stemte ved at lade dem stemme med email og navn. alternativet er at lade mig selv researche og bestemme hvad der er hot, men jeg ville gerne differentiere mig og lade brugerne selv tale igennem listen, der så derved kommer andre brugere til gode. atså: tror i jeg kan få brugerne til at stemme og få listen gjort levende, det skaber jo merværdi for andre brugere så tror da selv på det, eller måske håber jeg bare på det! evt kan man ghost stemme de populære modeller i starten af for at få skudt listen igang. vh Thomas |
hmm, det var nok for kryptisk skrevet, vil prøve at gøre det kort.
Tror i at en hitliste vil fungere hvis brugerne selv skal stemme på produkterne?
vh T