Jeg havde egentlig droppet at køre kampagner fra Webgains, da jeg havde en kedelig sag hvor jeg aldrig fik udbetalt kommission og hvor supporten var mildt sagt dårlig. Nu tjekkede jeg så min konto og ser jeg har optjent lidt småpenge kommission fra 2 andre programmer, 1 af dem er det kun Webgains som har og dem ville jeg gerne fortsætte med. Desværre ser jeg også at jeg ikke har fået en betaling siden Oktober på trods af jeg har langt over minimumsbeløbet.
Så derfor bliver jeg nødt til at høre om der er andre der heller ikke har modtaget betalinger fra Webgains?
Har aldrig tjent noget hos dem så det ved jeg ikke noget om. Men mener at folk snakker om at de udbetaler hver onsdag :). Mest på grund af deres publisher interface.
P.s Modtog du nogensinde min email omkring tradedoubler(Media Script)?
Har aldrig tjent noget hos dem så det ved jeg ikke noget om. Men mener at folk snakker om at de udbetaler hver onsdag :). Mest på grund af deres publisher interface.
P.s Modtog du nogensinde min email omkring tradedoubler(Media Script)?
Hej Dennis,
Nej, den må være gået tabt eller jeg må have slettet den, men jeg kan se Tradedoubler opdaterer i dag, så det ser ud til i har løst problemet.