Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens investeringstip

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over denne tvangsauktion:

http://tvangsauktioner.com/Auction/pages/auction.aspx?lbnr=60993

Højeste bud på 1. auktion var 200.000 kr., så det burde være muligt at få det til en god pris.

Huset har iøvrigt stået til salg et stykke tid til ca. 1.000.000 kr., så mon ikke der kan tjenes en god skilling ved vidersalg eller udlejning, selv om ejendomspriserne er lave i Gedser.

M.v.h.

Karsten

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:19

Men ejeren skylder 1 Mil til RD og 200 til Danske Bank så de vil altid byde den op. fordi de vil heller købe den for 1,19 Mil eller hvor deres smerte grænse går.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34

Lykkebjerg:

Men ejeren skylder 1 Mil til RD og 200 til Danske Bank så de vil altid byde den op. fordi de vil heller købe den for 1,19 Mil eller hvor deres smerte grænse går.

Ikke altid, der er solgt flere huse på tvang til små priser i Gedser. Også huse med gæld i. Der er flere håndværkere som har købt mindre byhuse på tvang til meget små priser og så har lejet dem ud.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:36

Ok men det bliver ikke mig jeg flytter ikke til Gedser

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 01:31

Jeg tænker du har en interesse i lige netop det her salg siden du anbefaler dette hus som et sted at gøre en god handel.

Der er steder at gøre gode handler på tvangsauktioner - men de lader nok ikke huset gå for 200000. :) ved du hvem der bad om en 2 auktion ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34

Edwardsen:

Jeg tænker du har en interesse i lige netop det her salg siden du anbefaler dette hus som et sted at gøre en god handel.

Der er steder at gøre gode handler på tvangsauktioner - men de lader nok ikke huset gå for 200000. :) ved du hvem der bad om en 2 auktion ?

Jeg har ingen interesse i salget. Men Gedser er en lille by, så jeg kender årsagen til det er kommet på tvangsauktion. Jeg ved heller ikke hvem der bad om en 2. auktion.

Nu er jeg ikke ejendomsmægler, men jeg vil gætte på huset kan sælges til ca. 900.000, hvis man har lidt tålmodighed. Så i mine øjne er huset overbelånt, hvilket sænker smertegrænsen for RD, hvis de vil byde med.

Mange af de huse der kommer på tvangsauktion i området er små huse i dårlig stand. Det der fangede mig, var at dette hus er i god stand og har en værdi/pris, så det er salgsbart. Og huset har lidt størrelse, så evt. køber kan få en fornuftig lejeindtægt. 

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Tvangsauktiondanmark.dk Skrevet kl. 19:48

Det er ofte rønner der ender med at gå for en slik. Men hvis området er det man foretrækker, får man sig en billig grund at bygge på.

Og hvis man er ude efter huset, så husk altid at deltage i besigtigelsen af ejendommen, og medbring en byggesagkyndig, som hurtigt kan se om der er graverende fejl og mangler. Og inden man deltager i en auktion bør man tale med sin advokat, da der er flere aspekter ved køb af ejendom på tvangsauktion der adskiller sig fra alm. bolighandel. Danske Boligadvokater har kontorer i hele landet og de er eksperter.

Alle ejendomme på tvangsauktion kan altid ses her: www.tvangsauktiondanmark.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)