Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal nok lige kigge på følgende tekst under salgsbetingelser:

Fragt i hele Danmark kr. 45,- op til køb under kr. 500,- derefter er fragten gratis

Ved køb fragt til udlandet afregnes:

Du omtaler leveringstid til europa, men du tager kun dankort (ikke visa og mastercard).

Du har ingen kontakt/firma information på din kontaktside, kun en formular. 

Ellers fin shop.

m.v.h.

Karsten

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Fresh by Nature - Sund hud med rene produkter. Skrevet kl. 18:10

Hej Nicolaj,

Nu er jeg jo ikke en haj til det her med webshops, og har haft nogen til at lave shoppen for mig,  så jeg gik ud fra at sådan er det bare med en shop i Prestashop programmet.

Men altså når jeg selv handler i en webshop skal jeg altid registere mig, så det er ikke noget for mig.

Jeg kan måske bare kalde noget andet end at oprette en konto.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:12

Tillykke med din nye webshop.

Mange af de andre har kommet med massere af konstruktiv kritik, som jeg ikke gider komme ind på. Dog har jeg et ønske, som jeg er ret sikker på ikke kun er mig der kommer til at have problemer med. Når man går ind under hvert produkt, for at læse produkt beskrivelserne, så skal jeg sidde og knibe mine øjne sammen for at læse det og jeg benytter ikke briller ( enddnu ) :)

Overvej at gøre teksten en smule større, det giver også lyst til at læse det hele :)

God vind.

Martin

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. May 11
Fra  Fresh by Nature - Sund hud med rene produkter. Skrevet kl. 18:13

Hej Karsten,

Tak for input, det er meningen at shoppen skal være international på et tidspunkt, men jeg ændrer det med fragt indtil videre.

Kontakt info står på forsiden.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 18:16

Hej Dorte.

Her er lige et par punkter.

1. ændre favicon

2. hvis muligt drop at man skal oprette sig som kunde. ca. 90 % af mine kunder på ProGadget.dk køber ved uden login.

3. synes personligt det er lidt mærkeligt med din menu i midten mellem billedet i venstre side og produkter i højre. Tror jeg ville placerere menuen i venstreside

4. din webshop laver duplicate content, da den både virker med og uden www.

5. lav en knap som hedder køb, således at man kan tilføje produkterne direkte uden at skulle gå ind på produktet. 

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:23

Dorte Olesen:

men en ting der undrer mig er at på de fleste webshops skal man registrer sig for at handle eller oprette en konto, kald det hvad du vil, så det er da ikke så usædvanligt eller hvad?

Hilsen Dorte

Hej Dorte det var da så lidt.

Jeg ved fra mig selv at når jeg kommer ind på en onlinebutik der kræver at jeg først skal bruge tid på at oprette en konto så bliver det ikke der jeg handler. Det er vigtigt at få gjort købsprocessen så smertefrit som overhovedet muligt, så man ikke når at tænke for meget ind man for gennemført sit køb. Selvfølgelig er der nogen som ikke har noget imod at oprette sig først, men du vil helt sikkert også tabe kunder, og det er jo ikke godt:)

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 18:40

Hej Dorte.

Tillykke med din hjemmeside. Den er rigtig flot og indbydende. Dine produkter ser lækre ud. Jeg faldt lige over noget. Når jeg går ind for at oprette en konto kan jeg vælge at krydse følgende af:

Modtag gode tilbud fra vores partnere

Jeg kan ikke finde nogen steder på din hjemmeside hvor der står hvem disse partere måtte være. Jeg kan ikke forestille mig at der vil være ret mange der vil sætte kryds i dette felt uden flere oplysninger.

Jeg tror også at jeg vil droppe det med at oprette en konto. Det er omstændeligt og får nok mange til at springe fra. Jeg har handlet på mange hjemmsider uden at skulle oprette en konto først og det har virket fint.

Mange hilsner

Anette

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. May 11
Fra  Fresh by Nature - Sund hud med rene produkter. Skrevet kl. 19:19

Hej,

Igen tusinde tak for feedback til min webshop. Der er mange af jer som har nævnt det her med at skulle oprette en konto for at handle, det er besværligt og omstændigt så det vil ændre på så hurtigt som muligt.

Hilsen Dorte

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 19:32

Hej Dorthe :)

Fin og overskuelig hjemmeside. Jeg vil måske anbefale at have et menupunkt der hed fx "Produkter" el. lign. Så man kunne gå til dine produkter lige meget hvilken side man var på. For som jeg kan se, kan man kunne se dine produkter via forsiden. 

Og da din hjemmeside er en webshop, er det måske ret relevant at man finde din produkter via et menupunkt. 

Håber du kan bruge rådet til noget, og god vind fremover :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. May 11
Fra  Fresh by Nature - Sund hud med rene produkter. Skrevet kl. 09:49

Hej igen,

Det var super med alt det feedback på min webshop og jeg allerede fået ændret på noget af det.

Det som mange af jer foreslog var en kortere checkout og ingen registrering, det med ingen registrering har jeg får fundet ud af at det kræver et andet modul i Prestashop om jeg ikke har, da min version er ældre, men den nye version 1.4 i Prestashop skulle have dette modul indbygget.

Det hedder one page chekout eller fast checkout ell. lign nu har jeg så downloadet version 1.4 og kan IKKE FINDE DET MODUL NOGEN STEDER. Er der nogen der ved noget om det?

NB. Jeg har oprettet mit firma på FaceBook men kan ikke finder ud af at linke det til min webshop, hvordan gør man?

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Dorte

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)