Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Fresh by Nature - Sund hud med rene produkter. Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, fantastiske amino'er.

Har I lyst til at give feedback på min webshop www.freshbynature.dk på alt fra design, billeder, tekst og indhold osv.

Tusinde tak på forhånd.

Med venlig hilsen

Dorte Olesen

Inderhaver

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:56

Jeg tog turen helt til kassen, før jeg hoppede af - og det var en fin tur.

Undervejs sad jeg og funderede over farver og stemning på siden. Jeg synes den udstråler ro og mildhed.

Godt gået.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:06

fin webshop Big Smile

seo ting der kunne forbedre siden er dette her jeg ville gøre

lave mere sigende url om emmet freshbynature.dk/cms.php?id_cms=4

jeg ville lave den sådan her shbynature.dk/Om Fresh By Nature - historien bag firmaet - vejen til fresh by nature - inderhaverens historie

derved siger det mere om emmes side inden man klikker på url

husk social medier på siden de kan hjælpe dig lidt i serp ved masser af likes så god ide især få google plus på siden og facebook , men overveje gerne flere såsom twitter på siden

kontakt siden sæt der gerne cvr nummer øverst på siden og dit telefon nummer og de andre kontakt info der er et langt hvidt stykke på den side før man ser cvr nummer denne side i fodnoten

overveje en nyheds blog på siden det giver mere indhold til siden og kan skabe et ekstra salg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:09

hejsa

prøvede at klikke mig ind forskellige steder, og syns det er en lækker shop du har fået.

god vind i sejlene ønskes

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:18

Det er en rigtig flot webshop, men din kurv er næsten usynlig :( Jeg tror der er mange mulige kunder der vil give op...

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:26

Hej jeg er nok ikke lige målgruppen men vil da lige komme med lidt input anyway:)

Jeg ville sætte kreditkort/s op i topen af shoppen, så der ikke er tvivl om at det er en butik man er kommet ind i!

Kategori boksen i midten fungerer ikke helt for mig. Ville nok placere den i venstre side, da jeg fik lidt addsense indtryk af den. Desuden var der en kategori uden varer, og det synes jeg ikke virker godt! Så hellere skjule kategorien uden varer til der kommer nogen ting i den:)

Find os på facebook teksten kan man ikke læse da det er hvid skrift på hvid baggrund, men det har du vel allerede set!

Når jeg lægger en vare i kurven, skal jeg tilsyneladende lægge den i 2 gange. Jeg ville foretrække at man på produkt siden kunne lægge varen i kurven uden at skulle ind på en side til for at lægge den i kurven igen!

Selve kurven kunne jeg godt tænke mig at man kunne se den samlede pris man har lagt i for, oppe i højre hjørne!

Når jeg trykker på Min Ønskeliste sker der ingenting så forstår ikke helt konceptet med den knap!

Skal man oprette konto for at købe? Der ville jeg nok falde fra hvis det er tilfældet (Hvilket det ser ud til)

Jeg synes selve produktinfo boksene er gode og giver den information jeg har brug for!

Alt i Alt en ok shop, med plads til forbedringer:)

Vh. Rene'

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. May 11
Fra  Fresh by Nature - Sund hud med rene produkter. Skrevet kl. 17:29

Hej igen,

Dejligt at I har taget jer tid og lyst til at kommentere på min webshop, og så positiv feedback, det er jo skønt.

Men Mikael, jeg er jo ikke særlig erfaren i det her med SEO og slet ikke url så jeg ved ikke hvordan man gør men jeg er på FB, twitter og google adwords allerede.

Endnu engang tak for de gode råd og feedback.

Hilsen Dorte

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dorte,

Meget fin hjemmeside, men der er stadig meget arbejde der skal udfoeres.

Et par smaating til din overvejelse:

1) Siden er paa dansk, men meget af koden fra dit e-commerce software (PrestaShop) er stadig paa engelsk. Jeg ville nok rette det til dansk.

2) Hvorfor skal jeg sendes til kurven naar jeg vaelger et produkt? Maa jeg kun koebe eet produkt? Ja, jeg kan gaa tilbage men det er besvaerligt.

3) Hvorfor er der ingen "Koeb" knap under produkterne paa forsiden - hvis jeg ved had jeg vil koebe ville det jo vaere super nemt at klikke "Koeb" i stedet for at skulle gaa ind paa produkt siden foerst.

4) SEO er en vigtig aspekt i disse dage, her skal der investeres en del.

5) Jeg HADER de her lange checkout ting... overvej at lav koebsprocessen MEGET kortere.

6) Er det bare mig, eller SKAL jeg oprette en konto for at kunne handle? Det gider jeg ikke, jeg vil bare koebe min creme.

7) Der mangler vist ogsaa lidt tekst under "Velkommen".

8) "Find os paa Fascebook" er meget svaert at laese

9) under kategorien  "ANSIGTSSERUM" er der ingen produkter. Saa hvorfor vise kategorien?

10) Flere af siderne er tomme 

11) Der mangler beskrivelser af produkterne.

Held og lykke,

/Nicolaj

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. May 11
Fra  Fresh by Nature - Sund hud med rene produkter. Skrevet kl. 17:50

Hej René,

Tusinde tak for input, du har ret mht. det hele og jeg er klar over det og skal have det ændret, men en ting der undrer mig er at på de fleste webshops skal man registrer sig for at handle eller oprette en konto, kald det hvad du vil, så det er da ikke så usædvanligt eller hvad?

Hilsen Dorte

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:00

Hvorfor SKAL man oprette en konto?

Det goer jo bare koebsprocessen laengere og mere besvaerlig.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)