Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hosting anbefaler i?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg flyttede for 4 måneder siden min side fra gigahost til Dandomain, da min udvikler anbefalede det. Serverenvi ligger på har været nede 6 gange over den periode, og det er kun de gange jeg har opdaget, så det er vel nærmere 20 gange. 

Jeg har hørt om cloud løsninger som skulle hjælpe på dette problem, hvad kan i anbefale?

Mange tak.

Jesper

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:59

Hej Jesper

Det kommer meget an på hvad du har brug for at få hosted?

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:19

Jeg har brugt Gigahost og var glad for det. Måske skulle du bare rykke tilbage. Det gode ved Gigahost ud fra udvikler synspunkt var at man har flere konfigureringsmuligheder end de billigere hostings.

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:25

disse her 2 her har jeg flere sider og det er dem med den  højeste op tid af dem jeg har haft  , det jeg  har prøvet det er næsten alt  https://meebox.net/da/ og http://www.unoeuro.com/ de begge yder meget høj service og svar meget hurtigt på support og der er begge meget meget lidt ned tid på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 12:32

Af de billige vil jeg også anbefale UnoEuro. Gigahost er godt hvis man har mange domæner men generelt er deres servere især hvis man bruger noget mysql, meget langsomme.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 14:59

Det drejer sig om en side, der er bygget op i WP. Den fylder ikke så meget og er ret simpel, men siden er essentiel for at firmaet opsamler leads, så nedetid kan ikke accepteres.  

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 15:13

Hej Jesper

Wordpress kan køre på næsten alle php hoteller mig bekendt. Jeg har selv de bedste erfaringer med UnoEuro. Har også WordPress kørende hos dandomain som er markant dyrere, men jeg vil faktisk sige at UnoEuro klarer sig bedre både på oppetid og service.

Skal det være mere professionelt, så kan du måske overveje pil.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 18:14

Hvis du var tilfreds med gigahost, hvorfor så ikke rykke tilbage?.

Hos de billigere webhoteller kan du altid være uheldig og blive placeret på en server med mange "tunge" sider liggende. Jeg bruger selv gigahost og har opsat nok 20-30 wordpress sider hos dem uden problemer med meget nedetid.

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:29

Jeg siger også go for Meebox.net :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)