Hej med jer
Jeg tænker siden bærer lidt præg af at Simon kun har lavet meget få opgaver indtil nu.
"Fashion" = mode og "nude art" - synes jeg er 2 meget forskellige ting - og bør være hver sin kategori - og så skal der være nogle flere eksempler, hvis man skal blive overbevist.
"Nude art" er vil fx. et produkt til private, hvor fx. en pige vil give sin kærreste nogle personlige bileder.
"Fashion" - kunne være en tøj producent som skal bruge billeder til PR-materiale.
Ville disse 2 typer kunder vælge Simon på baggrund af de få eksempler ??
Tænk på at en mulig kunde skal se på siden og tænke - "sådan nogle billeder vil jeg også have"
Jeg synes de billeder der kører på forsiden skal vise det du laver - bedre blanding - der er for mange dyr og fx. ingen produkter. Vis også nogle andre billeder end dem også er i gallerierne.
Der mangler selvfølgelig noget om priser.
Der mangler også oplysninger om adresse - det alene kunne få mig til ikke at kontakte dig.
Hvis jeg skal booke dig til at fotograferer min hest eller en fest - vil jeg godt vide hvor i landet du bor.
Jeg synes også der skal et telefonnummer på - intet telefonnummer får mig til at tænke at du i virkeligheden laver noget helt andet som gør du ikke har tid at svarer folk der ringer.
Specielt hvis du henvender dig til firmaer - vil de gerne vide om du er momsregistreret - og har et CVR nummer. CVR nummer sender et signal om at du faktisk er et firma - og ikke "blot" en hobby-fotograf - der måske arbejder sort.
Men ellers Held og lykke