Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på foto-hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skype-Smile

Jeg har hjulpet en kammerat i gang med en hjemmeside omkring hans fotografering.

Derfor kunne jeg/vi godt bruge noget konstruktivt kritik til siden.
Hvad er godt på siden og hvad er skidt?

Er der noget, der skal ændres helt? Eller er der nogen mindre justeringer, der vil gøre helheden bedre? 

Siden det drejer sig om er
kjaerphotography.dk

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 23:30

Siden er overordnet fin. 

Dog er der lidt I kunne arbejde med. 

Jeg ville lave et favicon og ændre det til at det første billede i slideren havde lidt mere farve :-) 

I kunne også få lidt mere tekst på siden, og integrere de sociale medier

Venligst Jacob

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:32

følger lige med da jeg muligvis kunne bruge fotografen til min hjemmeside.

Mvh Jesper

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 23:40

Enig med Jacob vedr. det første billede i slideren.
Kunne man evt. lave baggrunden sort? Jeg synes, det er sk.. flot og elegant, når fotografer bruger sort baggrund, det giver en mystik over siden :)
Men det kan også være, at det er uoriginalt og brugt for meget. Men blot en ide. 

Ellers en enkel og flot side synes jeg.

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44

Designet på hjemmesiden gør sit arbejde godt, den formidler hvad der skal formidles.

Det er ikke et top-design, men kan stadig godt lide det :-)

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Fra  Toftec Skrevet kl. 23:46

Jacob Friis :

Siden er overordnet fin. 

Dog er der lidt I kunne arbejde med. 

Jeg ville lave et favicon og ændre det til at det første billede i slideren havde lidt mere farve :-) 

I kunne også få lidt mere tekst på siden, og integrere de sociale medier! 

Venligst Jacob

Meningen er at forsiden i ny og næ skal udskiftes med nye billeder, så der kommer rotation i det - men skal lige have i mente, at det vil være en god idé at have et fangende billede forrest i køen.

Skal prøve at se på de sociale medier - men de skal helst integreres, således at de ikke "ødelægger" eller stjæler opmærksomheden på siden. Dog skal det nævnes, at han ikke har en facebook-side omkring fotograferingen, så det er vel blot "delings-funktionen", der skal integreres?

jsp:

følger lige med da jeg muligvis kunne bruge fotografen til min hjemmeside.

Mvh Jesper

Det er helt i orden :-)
Om ikke andet, så er kontakt-formularen på hjemmesiden fuldt funktionsdygtig. 

Kristinn Berg Gunnarsson:

Enig med Jacob vedr. det første billede i slideren. 
Kunne man evt. lave baggrunden sort? Jeg synes, det er sk.. flot og elegant, når fotografer bruger sort baggrund, det giver en mystik over siden :)
Men det kan også være, at det er uoriginalt og brugt for meget. Men blot en ide. 

Ellers en enkel og flot side synes jeg.

Tak skal du have for ordene Kristinn.
Lader det gå videre og se hvad han siger til idéen :-)

Anders Rosenberg:

Designet på hjemmesiden gør sit arbejde godt, den formidler hvad der skal formidles.

Det er ikke et top-design, men kan stadig godt lide det :-)

Du skulle vel ikke have nogen idéer i ærmet, hvis designet kunne få et pift i den rigtige retning?

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52

få social logoer på siden google plus facebook , twitter

få skrevet mere om hvad du tilbyder

cvr nummer i fodnoten med telefon nummer

få på kontakt siden cvr nummer , telefon nummer adresse info der

udnyt google viser op til 70 tegn og lav unikke titler alle sider gerne lidt længere end de er nu

siden den delvis helt i flash den bliver svær at søgeord optimere alt det tekst forsiden kan søgemaskinerne ikke læse det der er i flash

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:56

Jeg kan ikke se siden på min iPad. Det er lidt ulempen ved at bruge Flash. Kan det ikke laves med jQuery?

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 00:15

Hej med jer

Jeg tænker siden bærer lidt præg af at Simon kun har lavet meget få opgaver indtil nu.

"Fashion" = mode og "nude art" - synes jeg er 2 meget forskellige ting - og bør være hver sin kategori - og så skal der være nogle flere eksempler, hvis man skal blive overbevist.
"Nude art" er vil fx. et produkt til private, hvor fx. en pige vil give sin kærreste nogle personlige bileder.
"Fashion" - kunne være en tøj producent som skal bruge billeder til PR-materiale.
Ville disse 2 typer kunder vælge Simon på baggrund af de få eksempler ??
Tænk på at en mulig kunde skal se på siden og tænke - "sådan nogle billeder vil jeg også have"

Jeg synes de billeder der kører på forsiden skal vise det du laver - bedre blanding - der er for mange dyr og fx. ingen produkter. Vis også nogle andre billeder end dem også er i gallerierne.

Der mangler selvfølgelig noget om priser.

Der mangler også oplysninger om adresse - det alene kunne få mig til ikke at kontakte dig.
Hvis jeg skal booke dig til at fotograferer min hest eller en fest - vil jeg godt vide hvor i landet du bor.

Jeg synes også der skal et telefonnummer på - intet telefonnummer får mig til at tænke at du i virkeligheden laver noget helt andet som gør du ikke har tid at svarer folk der ringer.

Specielt hvis du henvender dig til firmaer - vil de gerne vide om du er momsregistreret - og har et CVR nummer. CVR nummer sender et signal om at du faktisk er et firma - og ikke "blot" en hobby-fotograf - der måske arbejder sort.

Men ellers Held og lykke

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Fra  Toftec Skrevet kl. 00:45

Mikael christiansen:

få social logoer på siden google plus facebook , twitter

få skrevet mere om hvad du tilbyder

få cvr nummer i fodnoten med telefon nummer

få på kontakt siden cvr nummer , telefon nummer adresse info der

udnyt google viser op til 70 tegn og lav unikke titler alle sider gerne lidt længere end de er nu

siden den delvis helt i flash den bliver svær at søgeord optimere alt det tekst forsiden kan søgemaskinerne ikke læse det der er i flash

Det gives videre - Tak.
Hvad han tilbyder vil blive opdateret snarest - menupunktet kom på i dag :-) 

Det er dog kun forsiden, der indeholder Flash. Men givet - teksten derfra dukker ikke op i søgemaskiner. Og det er selvfølgelig et problem.

De unikke titler du omtaler - hvad mangler der at stå i titlterne på siden? Eventuelt en ultra kort beskrivelse af indholdet i stikordsform eller hjemmesidens navn?

Kent Medom:

Jeg kan ikke se siden på min iPad. Det er lidt ulempen ved at bruge Flash. Kan det ikke laves med jQuery?

Ja at udelukke alle Apple-brugere fra at se forsiden er ikke så praktisk når det kommer til stykket.
Kender dog ikke til jQuery.
Må lige undersøge sagen nærmere. Siden er opbygget i Joomla - så må se hvad der er kompatibelt med det :-) 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)