Hej Mit navn er Claus Bobjerg Juul, jeg er ved at tage en Diplom uddannelse på ITU, og jeg har brug for hjælp fra nogle IT iværksættere, nogen der har været i gang i lidt tid, enten med deres nuværende virksomhed eller en tidligere virksomhed. Jeg er ved at lave en undersøgelse om IT-iværksættere og deres baggrund. Til dette formål har jeg lavet et spørgeskema, som jeg allerede har fået nogle IT-iværksætter, til at kigge på og verificere dets gyldighed og forståelighed. (forprøve) Jeg har fokus på iværksættere der har eller har haft succes, jeg har opsat følgende kriterier for succesfulde IT-iværksættere:
Med de IT-Iværksætter jeg har ført interviews (forprøve) tog det ca. 30 minutter at gennemføre. Spørgeskemaet finder du her, her finder du også lidt flere praktiske informationer. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFpTMjA3SG4zVjRWSlNKUlRUU0xfNEE6MQ Jeg håber at du har lyst til at deltage. På forhånd tak. Claus |
skal man ikke rigtigt mange gange udfylde de samme felter igen og igen , jeg forstår det ikke meget , for af det der står synes jeg virker meget ens hvad der skal svares på