Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for din hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vedbæk
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit navn er Claus Bobjerg Juul, jeg er ved at tage en Diplom uddannelse på ITU, og jeg har brug for hjælp fra nogle IT iværksættere, nogen der har været i gang i lidt tid, enten med deres nuværende virksomhed eller en tidligere virksomhed.

Jeg er ved at lave en undersøgelse om IT-iværksættere og deres baggrund.

Til dette formål har jeg lavet et spørgeskema, som jeg allerede har fået nogle IT-iværksætter, til at kigge på og verificere dets gyldighed og forståelighed. (forprøve)

Jeg har fokus på iværksættere der har eller har haft succes, jeg har opsat følgende kriterier for succesfulde IT-iværksættere:

1. Ikke gået konkurs, imens iværksætteren var en del af virksomheden, eller lukket med underskud.
  • Har eksisteret i mere end 5 år.
  • Eller er blevet solgt for mere end 2 million kroner eller har fået tilført mere end 2 millioner kroner fra en eller flere investorer.

Med de IT-Iværksætter jeg har ført interviews (forprøve) tog det ca. 30 minutter at gennemføre.

Spørgeskemaet finder du her, her finder du også lidt flere praktiske informationer.

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFpTMjA3SG4zVjRWSlNKUlRUU0xfNEE6MQ

Jeg håber at du har lyst til at deltage.

På forhånd tak.

Claus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:13

skal man ikke rigtigt mange gange udfylde de samme felter igen og igen , jeg forstår det ikke meget , for af det der står synes jeg virker meget ens hvad der skal svares på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vedbæk
Tilmeldt 20. Feb 12
Skrevet kl. 20:52

Har du et konkret eksempel ?

Del 1 og del 2 er meget ens, men ikke helt

del 1 handler om den første virksomhed du startede

del 2 handler om den første succes virksomhed du startede

hvis den første virksomhed du startede også var en succes, så skal del 1 kun udfyldes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:33

clausbjuul:

Har du et konkret eksempel ?

Del 1 og del 2 er meget ens, men ikke helt

del 1 handler om den første virksomhed du startede

del 2 handler om den første succes virksomhed du startede

hvis den første virksomhed du startede også var en succes, så skal del 1 kun udfyldes

jeg har ganske enkelte misforstået dette spørge skema der kunne godt være et bedre punkt der svaret at først del kun udfyldes , det kunne gøres mere overskueligt , man klikker videre næste side eller kan afslutte efter dette punkt 

det jeg mener lav 2 sider 

derved vis første side er udfyldt kan afslutte der 

du kan videre vis du videre 2 del på ny underside vis man har næste punkt 

jeg mener bestemt jeg har set disse her spørge skemaer kunne deles mere op og sikke en lang side man ser fra start af , den ser lang ud , derved tror jeg også mange i ikke udfylder spørge skemaet da det simpelthen virker som en meget tidskrævende opgave at udfylde dette har spørge skema.

jeg tror flere ville udfylde vis det virket som en mindre opgave , jeg tror lige nu mange giver op , når de ser så mange spørgsmål , men vis det kun er nødvendigt 50% ja så virker det hele meget mere overskueligt og du kan godt regne med flere udfylder dette her spørgeskema.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vedbæk
Tilmeldt 20. Feb 12
Skrevet kl. 20:52

Hej Mikael

Tak for rådet, desværre er google docs ikke min stærke side, så at få spørgeskemaet til at opføre sig som du foreslår, ved jeg ikke om google docs kan.

Jeg ville gerne have mere logik ind i spørgeskemaet, men jeg har ikke fundet det muligt.

Der er andre der udbyder spørgeskema funktioner, men der koster logik penge (ud over det meget basale), det tillader mit privat budget desværre ikke.

Jeg har forsøgt at gøre det så jeg kunne med forhånden værende midler.

Min erfaring er også at respondenterne, læser teksten meget hurtigt, og læser hvad de tror der står.

Spørgeskema teori, foreslår da også at jeg også kan benytte interviews, desværre tillader min tid ikke dette, da jeg har et fuldtidsjob ved siden af mit studie.

Claus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)