Jeg handler en del på Fiverr.com, hvor jeg har fundet nogle dygtige grafikere og webdesignere... Så jeg tænkte derfor om det var en ide, at "reselle" nogle af disse gigs?:) Hvad synes i? Har du selv prøvet det?
Jeg tror der bliver meget bøvl med de danske kunders forventninger til rette runder og hvad fiverr sælgerne vil gå med til. Måske skulle du bare finde et bureau, der kan hjælpe dig med at ansætte indiske designere. Det vil være samme kvalitet og omkostninger ca, men uden at du skal forhandle med en ny sælger hver dag.
Jeg håber det gav mening :)
Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google.
Det tror jeg også der er, men det er nok ikke det der er problemet. De kan sagtens være seriøse og så ikke have den samme opfattelse af kvalitet og krav til rette runder som dine danske kunder vil have. Mit forslag om at selv ansætte nogen tror jeg bare vil give dig færre problemer :)
Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google.
Jeg ved godt at det er lidt off-topic, men hvordan gør I mht. papirarbejdet når I køber på fiverr? Bruger I bare en paypal kvittering eller får i sælgeren til at lave en rigtig receipt?