Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate hjemmeside - Jeg vil gerne starte op!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag :)

Jeg har gennem en periode meget gerne ville igang med at få stablet nogle affiliate sider på benene.

Allerede her støder jeg på de første problemer da jeg er helt ny inde for dette emne, og alt hvad der har med hjemmesider at gøre.

Det største og første problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal komme i gang med at designe og opsætte en hjemmeside :) Derefter følger mindre problemer som omhandler hvilket emner jeg skal give mig i kast med, og hvor jeg finde de bedste affiliate progremmer. Men det er jo det mindste af det hele...

Så grunden til at jeg smider dette indlæg op er fordi jeg søger en masse brugbar viden om emnet, og nogle gode råd til at komme i gang med at lave hjemmesiden!

/Tobias Lund

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:21

Hej Tobias. 

Du er ikke den første der gerne vil det, men det er faktisk en god ide, fordi det er sjovt, og man kan komme til at lære meget af det. 

Før du rigtig kan gå i gang er der lige nogle punkter du skal igennem. 

1. Hvad skal det være om, det bedste er at tag en niche du kender godt til, som kaffemaskiner, tennis, have, jul, sommer. Alt så noget, for du skal lidt vide hvad det er du vil skrive om. 

2. Så skal du finde en måde og lave din hjemmeside på. Der kan du søge rundt på Amino, som jeg sagde før er du ikke den første. Der er blevet snakket mange gange om hvordan man skal lave det, og der er mange gode svar på det. Du kan os søge rundt på google efter det. Da jeg prøvede det brugte jeg noget der hed mono. Det er meget nemt og lære, men kan dog ikke særlig meget.

3. Design, den måde du kan skabe et godt design, er ved og kigge rundt på andre hjemmesider, se hvad de har lavet, og få nogle ideer derfra til hvordan du vil sætte dit sammen. 

4. Det er først her til skal til at finde ud hvad det er for noget reklame du skal have ind på din hjemmeside, du skal finde din målgruppe for der er flest der viser interesser for de reklamer du har på din side, du skal finde ud af om det skal være film eller banner, og hvor det skal være fra. F.eks euroads, eller goviralnetwork, der er rigtig mange. Dem kan du os finde rundt til her på Amino, eller google. 

Held og lykke med det. 

Mvh 

Martin Bøgelund. 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 17:40

Hej Martin.

Tusind tak for dit gode svar. Jeg ved ikke om det er meget normalt, men lige nu føler jeg det hele eller uoverskueligt.. :) Men jeg vil se om jeg kan komme på en god niche at skrive om.

/Tobias Lund

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:43

Bare tag det stille og roligt, det skal jo ikke stå færdigt om 14 dage. Så du kan bare tag det stille og roligt, så skal det nok komme :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00

Hej Tobias

Jeg er ved at starte op med at lave hjemmesider. Min hjemmeside Sønderup Media er ikke helt færdig. og jeg mangler lidt produktudvikling.

Jeg skal i gang med at lave nogle standard design til wordpress og jeg kunne godt bruge nogle referencer, så i den forbindelse vil jeg tilbyde dig gratis oprettelse, men du skal betale for webhotellet som er inkl. telefonsupport på hele løsningen. Prisen på webhotel er 1188 kr. pr. år inkl. moms.

Jeg er ikke affiliate haj, men jeg kan hjælpe dig igang med en hjemmeside løsning med basis seo.

M.v.h.

Karsten 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 19:01

Har også lige tankt mig at tænke tanken igennem, et par gange igen, og så få den ned på papir i første om gang :)

Ville det være en god ide at købe domænenavnet nu/snart da jeg ved hvad siden skal hedde? :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04

Hvis du har besluttet dig for et domænenavn, så køb det med samme. 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 19:07

perfekt, det vil jeg så gøre :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10

Jeg har skrevet en meget 'basal' guide til hvad du skal gøre dig af tanker inden du køber domænenavn, wordpress, indhold, søgemaskineoptimering, og meget mere. Guiden handler om at tjene penge på en hjemmeside - i dit tilfælde, et affiliate website.

Og når du har læst den artikel, og være i gang i noget tid, kan du også begynde at læse denne debat, som er en tjekliste til affiliate website.

- Held & Lykke! Og husk at du altid kan spørge :-).

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)