Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AminoTastic i 2012?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Aminotastic var oprindeligt en brugerarrangeret event - det kunne det jo blive igen. ;-) Men det kræver selvfølgelig at nogle har (tager) tiden og energien til det. Jeg synes faktisk det var lidt ærgerligt at Amino selv tog over, for så blev det netop noget man "går og håber at de gør igen" i stedet for at tænke "nå, hvem af os tager teten i år?"

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:59

Anja Lysholm:

Aminotastic var oprindeligt en brugerarrangeret event - det kunne det jo blive igen. ;-) Men det kræver selvfølgelig at nogle har (tager) tiden og energien til det. Jeg synes faktisk det var lidt ærgerligt at Amino selv tog over, for så blev det netop noget man "går og håber at de gør igen" i stedet for at tænke "nå, hvem af os tager teten i år?"

Så gælder det jo egentligt bare om at få en "arbejdsgruppe" i gang. Jeg ville egentligt gerne være med til at stille et arrangement op, men da jeg fornemmer at sådan et arrangement skal være i København, og jeg bor i Gråsten, så vil min deltagelse i arbejdet være yderst begrænset.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:16

Morten Falk Nielsen:

jeg fornemmer at sådan et arrangement skal være i København

Fordelen ved at være den der arrangerer det, er at man bliver den der bestemmer hvor det skal holdes. :-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:24

Anja Lysholm:

Morten Falk Nielsen:

jeg fornemmer at sådan et arrangement skal være i København

Fordelen ved at være den der arrangerer det, er at man bliver den der bestemmer hvor det skal holdes. :-)

Hehe, ja det er rigtigt Wink

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:11

Morten Falk Nielsen:
Så gælder det jo egentligt bare om at få en "arbejdsgruppe" i gang. Jeg ville egentligt gerne være med til at stille et arrangement op, men da jeg fornemmer at sådan et arrangement skal være i København, og jeg bor i Gråsten, så vil min deltagelse i arbejdet være yderst begrænset.

Jeg var medarrangør i 2008, hvor vi holdt det i Holstebro.
Men det er klart, at en større og mere central by giver flere gæster.

Det er dog uproblematisk at sidde i Gråsten og planlægge et event et andet sted i landet. Jobbet er jo det samme.

Venlig hilsen

Hans

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)