Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg medlemmer på min side?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Hvordan får jeg designere til at oploade ting til min side når den er helt ny? Sitet er ikke helt færdig endnu, men det bliver den snart.

www.guibay.com

//Rune

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 11:42

Hej Rune,

Her har du lige et par ide'er

Du kan købe reklameplads der hvor du forventer dine kunder vil se dig min første tanke her er (Reddit.com),

Alternativt kan du jo begynde at linke til din side og skrive om den på forskellige fora hvor det giver mening.

det kunne være

danske hardware forums, de bliver blandt andet opsøgt af dem der skal implementere theme'et (programmører, designere m.m) så det kunne også være en mulighed.

Eller sider der primært bliver besøgt af webadmins og lignende

du kunne købe retten til selv at videresælge en 10 themes og på den måde skyde buttiken i gang.

Google Adwords og indholdsnetværk er en mulighed (jeg vil dog ikke anbefale indholdnetværket til at starte op på)

Det var "off the top of my head"

-

Peter

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 11:49

Hej Peter,

Vil der kommer medlemmer når de kan se at der ikke er brugere på sitet? og hvordan får jeg fat i et par templates?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:04

opret selv et par 100 bruger på siden lad dem debattere med hinanden når andre ser sker noget på siden opretter de sig

lidt her hvad Martin Thorborg har skrevet om lave et nyt forum http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

få masser af links til din side

skriv masser af presse meddelers om siden

vær aktive over alt

ekspert blogger på siden

få videoer på siden

få social medier på siden google plus facebook

her ekstra ideer til at få gang i forummet http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 12:08

Jeg er ikke med på hvad du mener med medlemmer og brugere? vil du have at folk skal signe sig up for at kunne handle hos dig? det er i hvert fald et træk jeg vil mene du skal genoverveje. 

Men som svar på

Rune Hollins:
Vil der kommer medlemmer når de kan se at der ikke er brugere på sitet?
så skal du jo gøre noget som jeg skrev tidligere for at dine kunder begynder at bruge dig.

Rune Hollins:
hvordan får jeg fat i et par templates?
Nu er du selv i gang med en hjemmeside der skal forhandle themes jeg går udfra at du som det mindste har undersøgt dit marked lidt.. Men øh start med themeforest.com, jeg ved ikke om du kan købe retten til at videresælge til tredje part men du kan jo tage et kig.

-

Peter

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 12:11

Jeg vil bare gerne have brugere der kan oploade indhold til siden..

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 12:24

Hej Rune,

Jeg har ikke mere at tilføje her, det virker ikke helt som om at du læser hvad der bliver skrevet til dig, du må have en god mandag.

-

Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:29

Rune Hollins:

Jeg vil bare gerne have brugere der kan oploade indhold til siden..

så få gang i forum , opret bruger få links til siden lav ekspert blog siden , vis hvad du kan , det er dog stort arbejde få rigtigt meget gang i forum men når det lykkes køre det også hurtigt der ud ad i en vild fart

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 12:33

Hej Mikael,

Kender du ikke et sted hvor jeg selv kan finde noget at oploade i starten? Nogen jeg kan spørge eller nogen jeg kan købe noget billigt af?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 16:56

Er det mig der tager fejl eller er det ikke samme system som themeforest? 

Men ellers lav en masse backlink, eller oprette en masse brugere og lad som om de er aktive.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)