Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansvarlig for selvstændig virksomhed søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino’er, 

Jeg har brug for jeres hjælp!

For et par år siden var jeg heldig at få en importaftale på et, lidt særpræget, produkt. Jeg kunne dog se potentiale i det og gik fluks i gang. Det resulterede i en ”hjemmebygget” webshop, kunde besøg, eventsponsorater, ambassadører mm. Det hele gik fint, jovist – stille i starten, men en opstart tager jo tid..

I løbet af omtalte opstart, begyndte min primære karrierer at tage fart og hurtigt blev importen næst prioriteret. Den har siden da, ligget i anden række og for et par mdr. siden måtte jeg sande, at mit primære forretningsområde ligger et andet sted. Derfor gik jeg i tænkeboks mht. importen. Skulle jeg sælge den fra, skulle jeg bede fabrikken overtage, eller var der en helt tredje løsning?! Ja, jeg har sågar haft snakket med en del af jer ang. overtagelse- og videreførelse af importen – men har hver gang måtte sande, at jeg ikke helt kan slippe den gode aftale der foreligger.

Efter et par ugers intensiv ”fremtidsplanlægning” har jeg valgt at beholde importen. Til gengæld skal jeg bruge en mand/kvinde der ønsker at drive firmaet i dagligdagen. Det skal være en person der brænder for at skabe resultater, da han/hun kommer til at stå for markedsføring, webshop/hjemmeside, salg mm. Aflønningen vil udelukket være bygget på baggrund af dækningsbidraget. Den ansvarlige skal drive firmaet som var det hans/hendes eget og være parat til at yde en ekstraordinær indsats for at skabe sin egen løn. Den vil, alt efter talent, også kunne blive rigtig høj!

Og nu til jeres hjælp! Er der nogen der kender den helt rigtige person til overstående job/ansvar?

Firmaet det drejer sig om er Heaven-On-Heels, som kan studeres nærmere på hjemmesiden: www.heaven-on-heels.dk

Med ønsket om en god dag…

Hans-Chr. Kjær

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder super interessant, lige noget jeg personligt tror jeg kunne arbejde rigtig godt med, selvom det dog nok ikke lige er mig du søger. Kan dog ikke lige komme ind på siden herfra, men vil forsøge igen når jeg kommer hjem :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)