Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modeshow til weddingdeluxe brudekjoler?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej alle kloge smukke og kritiske aminoer...

Som i ved så har jeg weddingdeluxe hvor jeg er en af dk største bryllupsarrangør, men er også begyndt at sælge brudekjoler.

Et par kjoler som jeg har faktisk designet og fik lavet er denne...det er faktisk min varemærke.Nu har jeg flere design i tankerne. Og det tager jo ingen tid til at Italienerne omdanner din tanke til en rigtig produkt. Men jeg ønsker at komme videre, måske modeshow eller lign kunne være interessant.Men jeg har aldrig prøvet at være en tøj designer eller lign, nogle har gode erfaringer hvor man starter henne og hvordan ens navn bliver kendt på det danske marked?

Modeshow er vel ikke så svært at lave ,men er det der hvor det hele starter?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 22:18

parterapeuten:

Et par kjoler som jeg har faktisk designet og fik lavet er denne...det er faktisk min varemærke.

Hej Parterapeut.

I Randers har der i denne weekend været en stor bryllupsmesse på Graceland. Der har været deltagere fra både guldsmedeforretninger, blomsterbutikker, festarrangører, frisører, brudekjolebutikker, undertøjsforretninger, rejsebureauer, vinfirmaer o.m.a.

Det kunne måske være en mulighed for dig at deltage i noget tilsvarende der hvor du bor. Hvis der ikke lige er noget på bedding, kunne du måske selv tage initiativ til at lave en bryllupsmesse. Kontakte det lokale hotel og andre forretninger som har bryllupsrelaterede ting at sælge, som f.eks. dem jeg har nævnt ovenfor.

Med hensyn til modeller kunne du henvende dig til et modelbureau, de er professionelle og koster selvfølgelig derefter. Fordelen ved det er, at du får nogen der ved hvordan de skal begå sig på en catwalk og de vil kunne præsentere dine brudekjoler på allerbedste måde. Du kunne også søge efter lokale modeller, f.eks. i lokalavisen eller et opslag hos den lokale købmand. Der vil du få nogle piger som sandsynligvis er mindre rutinerede i at gå model, men som vil være billigere at aflønne da de ikke er professionelle. De vil også kunne præsentere dine brudekjoler på allerbedste måde.

Frisøren og blomsterbutikken er selvfølgelig med når dine brudekjoler bliver præsenteret, sådan at det hele bliver super flot.

Til sidst vil jeg sige, at det er en super flot og meget romantisk kjole du har designet. Jeg vil bare gøre opmærksom på at der er flere hjemmesider der sælger dit kjoledesign, bl.a. denne

http://www.shopofbrides.com/WeddingDresses1276_1258.htm

Held og lykke med dit modeshow

Venlig hilsen

Anette

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej ja mange tak for rådet!

med kineserne er det en længere historie......og man kan ikke stille noget op da man ha rikke rettigheder der...

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 22:33

parterapeuten:
med kineserne er det en længere historie......og man kan ikke stille noget op da man ha rikke rettigheder der...

Det kan være at du skal holde dig til italienerne så Smile

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:41

parterapeuten:

Det er nogle hårde gutter de kinesere. De kopierer Rolex, parfumer, jakker, brudekjoler og endog modellen har de kopieret. Gad vide om ikke man kan få skovlen under dem for det sidste?

Held og lykke med dit show

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:42

parterapeuten:

Hej

Nå spøg til side. Vil bare lige rose dig for den mere seriøse tilgang til dine idéer og ønske dig held og lykke med projektet.

Og så der så lige var en "hater" der gav dig negativ karakter, så det bragte jeg i balance.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

Hej Lone

Ja, det er ikke ligefrem kopi de har lavet og alligevel,  men det var samarbejde jeg havde indgået med dem, for at vi begge parter kunne tjene, jeg har liinket dem op i dk, har lagt brudekjoler jeg kunne lide har lavet eksempler på mine og jeg troede at vi havde samarbejde med dem, så jeg har tegnet en kjole de er kommet med deres ideer til den kjole, så det blev en god fin kjole, de syede den som prototype lag det på siden og det var skønt, men de glemte at jeg havde samarbejde med dem, dvs de trak sig tilbage og takkede for at jeg har oversat deres side til dansk og har linket dem op gratis..... det er så en af mine naive opgaver... og ideer.....

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

Entrepreneur - Jan:

parterapeuten:

Hej

Nå spøg til side. Vil bare lige rose dig for den mere seriøse tilgang til dine idéer og ønske dig held og lykke med projektet.

Og så der så lige var en "hater" der gav dig negativ karakter, så det bragte jeg i balance.

Du er bare så sød.....:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54

parterapeuten:

Som i ved så har jeg weddingdeluxe hvor jeg er en af dk største bryllupsarrangør, men er også begyndt at sælge brudekjoler.

Et par kjoler som jeg har faktisk designet og fik lavet er denne...det er faktisk min varemærke.Nu har jeg flere design i tankerne. Og det tager jo ingen tid til at Italienerne omdanner din tanke til en rigtig produkt. Men jeg ønsker at komme videre, måske modeshow eller lign kunne være interessant.Men jeg har aldrig prøvet at være en tøj designer eller lign, nogle har gode erfaringer hvor man starter henne og hvordan ens navn bliver kendt på det danske marked?

Modeshow er vel ikke så svært at lave ,men er det der hvor det hele starter?

super flotte bryllyps kjoler det håber jeg lykkes dette her modeshow Star Star Star Star Star fem stjerner herfra det er simpelthen så flot dette her , man bliver helt glad her en søndag aften

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

Hej hehe du er sød... vil du have en?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)