Hej alle kloge smukke og kritiske aminoer... Som i ved så har jeg weddingdeluxe hvor jeg er en af dk største bryllupsarrangør, men er også begyndt at sælge brudekjoler. Et par kjoler som jeg har faktisk designet og fik lavet er denne...det er faktisk min varemærke.Nu har jeg flere design i tankerne. Og det tager jo ingen tid til at Italienerne omdanner din tanke til en rigtig produkt. Men jeg ønsker at komme videre, måske modeshow eller lign kunne være interessant.Men jeg har aldrig prøvet at være en tøj designer eller lign, nogle har gode erfaringer hvor man starter henne og hvordan ens navn bliver kendt på det danske marked? Modeshow er vel ikke så svært at lave ,men er det der hvor det hele starter? |
Hej Parterapeut.parterapeuten:
I Randers har der i denne weekend været en stor bryllupsmesse på Graceland. Der har været deltagere fra både guldsmedeforretninger, blomsterbutikker, festarrangører, frisører, brudekjolebutikker, undertøjsforretninger, rejsebureauer, vinfirmaer o.m.a.
Det kunne måske være en mulighed for dig at deltage i noget tilsvarende der hvor du bor. Hvis der ikke lige er noget på bedding, kunne du måske selv tage initiativ til at lave en bryllupsmesse. Kontakte det lokale hotel og andre forretninger som har bryllupsrelaterede ting at sælge, som f.eks. dem jeg har nævnt ovenfor.
Med hensyn til modeller kunne du henvende dig til et modelbureau, de er professionelle og koster selvfølgelig derefter. Fordelen ved det er, at du får nogen der ved hvordan de skal begå sig på en catwalk og de vil kunne præsentere dine brudekjoler på allerbedste måde. Du kunne også søge efter lokale modeller, f.eks. i lokalavisen eller et opslag hos den lokale købmand. Der vil du få nogle piger som sandsynligvis er mindre rutinerede i at gå model, men som vil være billigere at aflønne da de ikke er professionelle. De vil også kunne præsentere dine brudekjoler på allerbedste måde.
Frisøren og blomsterbutikken er selvfølgelig med når dine brudekjoler bliver præsenteret, sådan at det hele bliver super flot.
Til sidst vil jeg sige, at det er en super flot og meget romantisk kjole du har designet. Jeg vil bare gøre opmærksom på at der er flere hjemmesider der sælger dit kjoledesign, bl.a. denne
http://www.shopofbrides.com/WeddingDresses1276_1258.htm
Held og lykke med dit modeshow
Venlig hilsen
Anette