Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback på webshop - makeup og smykker til piger

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så har vi fået nyt design og nye funktioner på vores webshop www.missglow.dk . Og jeg håber I vil bruge 2 min på at se resultatet og eventuel komme med lidt kritik.

Er der noget som kan gøres bedre rent design & funktionsmæssigt?

SEO er vist en process man aldrig kan gøre færdig, men vi har prøvet at optimere. Og så vidt jeg kan se undgår vi DC problemerne.? Vi er dog ikke færdige med den del endnu, så gode råd vil blive taget rigtig godt imod.

Vi er også på Facebook hvor vi er aktive og prøver at gøre det sjovt at følge os www.facebook.com/missglow.dk

Jeg håber I vil komme med lidt tilbagemeldinger :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:59

Flot webshop!

Hvis jeg var jer ville jeg flytte CVR nummer, telefonnummer, e-mail og adresse helt ned i footeren det er der man er vant til at finde dem :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:02

Flot og enkel.

Men større kategoribilleder ville være super.

Og så faldt jeg meget hurtigt over et punkt i jeres handelsbetingelser som ikke er helt efter bogen "Reklamationer af defect lynlås og/eller manglende similisten godtages ikke." den ville jeg slette, og den er heller ikke lovlig efter købeloven.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:29

sørg for alle social logoer er på siden google plus , facebook , twitter så folk let kan likes din side dele den

forside og visse undersider er kun domæne navn i titlen husk udnyt google viser op til 70 tegn og udnyt det med jeres kerne ord det giver flere klik

overskrifter husk h1 hver side h2 og h3 husk det handels betingelsen siden med mere disse lange sider er meget uoverskuelig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 09:43

Alexander:

Tak for din feedback :) Og god pointe du har, den skal nok lige rykkes ned..

Marjoe:

Fedt du kigger den så godt efter :) Og du har ret. Dog har det egentlig ikke været noget problem, da vi lover 100% tilfredshed. Så kunderne til enhver tid kan få alle pengene retur, hvis de ikke er tilfredse med produkterne.

Men nu er den slettet for at udrydde alt tvivl..

Mikael:

Tak for din feedback. Og vi vil arbejde videre på SEO og rette den del du kom med hertil. Og det næste der skal arbejdes på er de sociale medier, også de andre end lige Facebook.

Super dejligt med lidt feedback.!

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:41

Jeg ville klart flytte firma-/kontaktdata ned i en footer (som bliver nederst på siden).

- og så lige få læst korrektur rundt omkring; der er for mange stavefejl og uheldige grammatikbrølere.

Desuden ville jeg flytte nogle fremhævede produkter ind på forsiden, og på den måde udnytte den ledige plads.

Så skal du have mellemrum efter beløbet og benævnelsen ("129,00DKK" --> "129,00 DKK"). Eller endnu bedre "129,- DKK". Måske endda "kr. 129,-"... Og bliv enig med dig selv om hvordan du skriver den slags (hint: se øverst til højre)

Sæt søgefeltet op yderst til højre i den horisontale menu. Dér er det oftest og dér er det mere synligt.

På kontaktsiden: Skriv tlf.nr. som xx xx xx xx, så det er nemmere at læse.
Husk at skrive åbningstider (hvor du tager telefonen).

På produktsiderne:
- Lav teksten under billedet meget mindre tydelig. Som det er nu, er det alt for tydeligt i forhold til pris og kurv og den slags.
- Lav teksten på put-i-kurv om, så der IKKE står KØB NU. Det handler om forventningsstyring: køber man den nu, hvis man trykker? Lige nu? Hæver du penge fra mig så? Har du adgang til min konto i banken? Ved du hvem jeg er? Binder jeg mig til noget? Så hellere skrive LÆG I KURVEN eller sådan noget, som beskriver hvad der sker.
- Få læst korrektur på produkteksterne. Der er for mange fejl og for meget snik-snak, der ikke har noget med varen at gøre.
- Få smidt noget varefakta ind. Allergi-fremkaldende indhold? Konsistens? Mængde/størrelse?
- Læg links eller direkte visning af relaterede varer ind; vis en blyantspidser ved eyelineren...

Vedr. handelsbetingelserne: der er ALT ALT for mange stavefejl og dårlig grammatik. Desuden betingelser som ikke liiige holder vand.

Eksempel: "Når du har gennemført en handle hos Missglow.dk vil du automatisk blive tilmeldt vores nyhedsbrev, dette giver du sammentykke til i det øjeblik du accepterer handlen."

Dén går ikke. Få det rettet.

Mht. NYHEDER: Drop det dér med at skrive, at I er stolte af jeres nye design. Det er kunderne egentlig lidt ligeglade med. Det er for navlebeskuende...
- og slet indlæg om at kunden kunne spare 25 % i sidste måned... det gør bare kunden irriteret. Når en kampagne er slut, sletter man indlægget om den. Og starter evt. en ny...

/Nick 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:12

Jeg tror det er en god idé at få større focus på dine produkter. Dine grafikker med tilfredshedsgaranti og gratis levering  er nydelige men jeg tror mange potientielle kunder er droppet ud i løbet af 10 sekunder. På nogle a siderne er der for meget tekst og for lidt billeder. Jeg tror du overvurderer din målgruppes danskkundskaber :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 17:18

Hej NickKK

Tak for en super god kritisk. Helt sikkert noget vi vil tage til os og arbejde på med det samme.

Kristian: 

Det kan godt være du har ret :) Vi må skrue lidt ned for charmen på den konto, tak for din feedback

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:30

Hej simon. 

Det ser flot ud når man lige kommer ind på jeres webshop, Synes måske det er en skam at det tekst nede under billedet, ikke er lidt smartere, eller bare måske mere ens. 

Savner lidt E-mærket, eller et Cvr nr. på forsiden. 

Jeres facebook side er super fin ! 

Mvh 

Martin 

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:31
Hej simon.

Det ser flot ud når man lige kommer ind på jeres webshop, Synes måske det er en skam at det tekst nede under billedet, ikke er lidt smartere, eller bare måske mere ens.

Savner lidt E-mærket, eller et Cvr nr. på forsiden.

Jeres facebook side er super fin !

Mvh

Martin
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)