Jeg ville klart flytte firma-/kontaktdata ned i en footer (som bliver nederst på siden).
- og så lige få læst korrektur rundt omkring; der er for mange stavefejl og uheldige grammatikbrølere.
Desuden ville jeg flytte nogle fremhævede produkter ind på forsiden, og på den måde udnytte den ledige plads.
Så skal du have mellemrum efter beløbet og benævnelsen ("129,00DKK" --> "129,00 DKK"). Eller endnu bedre "129,- DKK". Måske endda "kr. 129,-"... Og bliv enig med dig selv om hvordan du skriver den slags (hint: se øverst til højre)
Sæt søgefeltet op yderst til højre i den horisontale menu. Dér er det oftest og dér er det mere synligt.
På kontaktsiden: Skriv tlf.nr. som xx xx xx xx, så det er nemmere at læse.
Husk at skrive åbningstider (hvor du tager telefonen).
På produktsiderne:
- Lav teksten under billedet meget mindre tydelig. Som det er nu, er det alt for tydeligt i forhold til pris og kurv og den slags.
- Lav teksten på put-i-kurv om, så der IKKE står KØB NU. Det handler om forventningsstyring: køber man den nu, hvis man trykker? Lige nu? Hæver du penge fra mig så? Har du adgang til min konto i banken? Ved du hvem jeg er? Binder jeg mig til noget? Så hellere skrive LÆG I KURVEN eller sådan noget, som beskriver hvad der sker.
- Få læst korrektur på produkteksterne. Der er for mange fejl og for meget snik-snak, der ikke har noget med varen at gøre.
- Få smidt noget varefakta ind. Allergi-fremkaldende indhold? Konsistens? Mængde/størrelse?
- Læg links eller direkte visning af relaterede varer ind; vis en blyantspidser ved eyelineren...
Vedr. handelsbetingelserne: der er ALT ALT for mange stavefejl og dårlig grammatik. Desuden betingelser som ikke liiige holder vand.
Eksempel: "Når du har gennemført en handle hos Missglow.dk vil du automatisk blive tilmeldt vores nyhedsbrev, dette giver du sammentykke til i det øjeblik du accepterer handlen."
Dén går ikke. Få det rettet.
Mht. NYHEDER: Drop det dér med at skrive, at I er stolte af jeres nye design. Det er kunderne egentlig lidt ligeglade med. Det er for navlebeskuende...
- og slet indlæg om at kunden kunne spare 25 % i sidste måned... det gør bare kunden irriteret. Når en kampagne er slut, sletter man indlægget om den. Og starter evt. en ny...
/Nick