Hej alle. Hvad synes I om flg. to hjemmesider? Ris/ros :-) Mvh. Sander |
Fedt layout på begge sidder, og god overskuelighed...
Fedt layout på begge sidder, og god overskuelighed... |
Kan rigtig godt lide designet på begge sider, det ligner ikke noget jeg har set så meget af før i tiden. Dog er jeg modstander af iframes, og det kører hele susu.dk desværre over. Men ellers kan jeg godt lide det, overskueligt og let at finde rundt i. :) |
Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!
nummer 2 er meste overskuelig da man kan se man skrifter url og da man køre samme url skal altid bruge et ekstra sekund lige til at opdage ny undersider og et minus i søgeord optimering nummer har mest tekst der fylder ud hver side , så vis du havde både 1 og 2 fordele var siderne super gode der mangler begge både google plus især den ene har facebook og du kunne på begge overveje twitter begge har ikke udnytte at google viser op 70 tegn i google og du kan lave det unikke på hver underside den som er uden unikke url har enkel rundt omkring hvor billeder ikke vises det ser ikke godt ud få rettet det |
Hej Sander Nr. 2 - meget overskuelig og pæn. Jeg skriver ikke som prof. men hvis jeg skulle se på den som kunde. Mvh Susanne
|
Hej Sander! Jeg synes også at siderne ser rigtig fine ud. De første 5 sekunder troede jeg dog at susu.dk var en scooter-side. Hvis der skal sælges sushi, vil jeg gerne se noget lækkert sushi med det samme. Super gode billeder, der signalerer tårnhøj kvalitet. Efter min mening er det sushi, der skal være i fokus, ikke en scooter, der kan levere sushien - forhåbentlig er sushien meget mere appetitlig end en scooter ;-) Umiddelbart tænker jeg også, at det må være danskere, der står bag siden, og ikke autentiske japanere, der er de absolutte sushieksperter. Lidt flere grafiske elementer, der tydeligt signalerer Japan, vil kunne flytte fokus her og skabe en illusion om, at der står 3 topprofessionelle "ninja-kokke" i køkkenet... |
Flot design, men trist med alle de stavefejl og lidt svage formuleringer. Idé: Få læst korrektur af en professionel. /Nick |
Hej Sander Jeg synes begge websites er fine og overskuelige, men jeg forlader dem ikke med den store wow-følelse. Wok On På forsiden forventer jeg at se en adresse, så jeg ved, hvor restauranten ligger. Adresse og kontaktinformation, f.eks. en mail-adresse, skulle ligge i en footer på samtlige sider. Så er det nemmere at få øje på Jeg er ikke vild med bannere, som skifter konstant. Banneret med "Sammensæt din wok box", skifter også for hurtigt til, at jeg kan nå at læse alt, hvad der står. Lad billederne stå nogle sekunder længere, og stop gerne rotationen efter et par gange. Jeg undrer mig over at se et banner med sushi. Restauranten hedder Wok On, så det virker mystisk, at der pludselig dukker et billede af sushi op. Lav gerne noget mere iøjnefaldende, så man kan se, at Wok On både tilbyder wok og sushi. Du kunne evt. bruge pladsen på forsiden til at lave 2 stillestående kvadratiske billeder - ét med sushi og ét med wok, så det bliver mere tydeligt, at man kan købe begge dele. Ja, jeg gør hvad jeg kan for at slippe for banner-rotation Susu Forsiden udstråler slet ikke sushi, synes jeg. Scooteren dominerer for meget. Og så er den vist ikke opdateret for nyligt - "godt nytår" har vist overskredet sidste salgsdato Jeg synes, du skal udnytte de flotte farver, der er i en god gang sushi og lade det gå igen i designet. Det brune/orange look er alt for retro, og det synes jeg slet ikke sushi er. Jeg mangler også noget call-to-action. Hvad er det, jeg skal. når jeg kommer ind på den her side? Skal jeg bringe noget ud? Skal jeg købe noget? Skal jeg starte en franchise? Menuen fungerer ikke så godt. Den er meget stor, og der går lang tid, før den er loadet helt. Og de første par sider viser slet ikke, hvad jeg kan vælge imellem. Det ser ud som om, at menukortet bare er scannet ind fra det, der ligger i restauranten, og det fungerer ikke helt. Det ser også meget pixeleret ud. Jeg kan godt lide den måde, at menuen popper op på Wok On, så hvis man kunne gøre det samme her, så vil det være super. Held og lykke med siderne. |
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic