Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges! Du skal have tidligere erfaringer!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Aminoer!

Jeg skriver i håbet om at finde en partner. Jeg vil gøre det hurtigt, og så må I spørge løs, hvis I har spørgsmål :)

Jeg går lige til sagen.

Jeg har 4 hjemmesider, som jeg gerne vil videre med. Jeg er ikke den store programmeringshaj, og kan heller ikke prale med evnen til at designe. Derfor har jeg valgt at sætte mine sider op i WordPress, da det er nemt og lige til at gå til. Der er smidt et par simple themes ind på siderne, i forsøget på at finde et ordentligt theme, som jeg selv er tilfreds med.Problemet er, at jeg ikke har haft succes med nogen af siderne. Det er dog kun den ene, som jeg har arbejdet på, men det er ikke noget at prale af.

voks-siden.dk -> Navnet siger lidt om hvad siden handler om. Det er selvfølgelig voks og hårprodukter. Jeg har en række placeringer i Google, som jeg selv er rimelig tilfreds med, og arbejder på at komme endnu længere op på Google. Da jeg synes jeg selv har lidt styr på SEO og linkbuilding, er det det som jeg kan lave på siderne.

Mål : Målet med voks-siden.dk er at skabe en indtægt på mindst 500,- om året. Det er meget lavt sat, men det er mere end hidtil, og hvis den blot kan tjene dette, så er alle udgifter tjent ind igen, og så kan den begynde at tjene penge ind.

smartphone-siden.dk

Denne side har jeg tænkt mig at lave til et nyhedssite for andre mobilsider. Det vil sige at de kan skrive en artikel på X antal ord, og smide den op på siden. De får derfra et par links fra artiklen. Der vil blive sat høje krav til kvaliteten, da det skal være ordentligt indhold, og ikke udelukkende bruges til linkbuilding.