Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges! Du skal have tidligere erfaringer!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Aminoer!

Jeg skriver i håbet om at finde en partner. Jeg vil gøre det hurtigt, og så må I spørge løs, hvis I har spørgsmål :)

Jeg går lige til sagen.

Jeg har 4 hjemmesider, som jeg gerne vil videre med. Jeg er ikke den store programmeringshaj, og kan heller ikke prale med evnen til at designe. Derfor har jeg valgt at sætte mine sider op i WordPress, da det er nemt og lige til at gå til. Der er smidt et par simple themes ind på siderne, i forsøget på at finde et ordentligt theme, som jeg selv er tilfreds med.Problemet er, at jeg ikke har haft succes med nogen af siderne. Det er dog kun den ene, som jeg har arbejdet på, men det er ikke noget at prale af.

voks-siden.dk -> Navnet siger lidt om hvad siden handler om. Det er selvfølgelig voks og hårprodukter. Jeg har en række placeringer i Google, som jeg selv er rimelig tilfreds med, og arbejder på at komme endnu længere op på Google. Da jeg synes jeg selv har lidt styr på SEO og linkbuilding, er det det som jeg kan lave på siderne.

Mål : Målet med voks-siden.dk er at skabe en indtægt på mindst 500,- om året. Det er meget lavt sat, men det er mere end hidtil, og hvis den blot kan tjene dette, så er alle udgifter tjent ind igen, og så kan den begynde at tjene penge ind.

smartphone-siden.dk

Denne side har jeg tænkt mig at lave til et nyhedssite for andre mobilsider. Det vil sige at de kan skrive en artikel på X antal ord, og smide den op på siden. De får derfra et par links fra artiklen. Der vil blive sat høje krav til kvaliteten, da det skal være ordentligt indhold, og ikke udelukkende bruges til linkbuilding.

Mål : Målet med smartphone-siden.dk er at få endnu en side til porteføljen. Der er intet mål med indtægt, men hvis den kan skabe et overskud, vil det være klart at foretrække

De to andre sider, har jeg ikke gjort synderligt meget ud af endnu. Derfor vælger jeg at ikke skrive dem her. Der kan skrives mere info om den i en privat besked, hvis Du ønsker det.

Jeg søger en partner, som har en eller flere sider, og ved hvordan man får en side til at blive en succes. Der er ingen opskrift på dette, og man kan ikke garantere at det bliver en succes - det er jeg opmærksom på ;)

Du skal kunne komme med tips og bidrage til siden på den ene eller anden måde. Der vil blive givet en god procentdel af indtægten til partneren.

Jeg ser meget frem til at høre fra Jer - og forhåbentlig en potentiel partner!

.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 16:25

Jeg er selv ved at bygge et nyt koncept, og i den forbindelse har jeg haft kontakt til en fyr (han hedder også Jonathan), men da mit projekt er ret unikt (Jaja, prale prale) kræver det mere forberedelse end jeg lige havde regnet med. Han virkede både fornuftigt og ivrig efter at komme i gang, og så ved han lidt om smartphones, og da jeg ikke kan tilbyde ham noget lige nu, kunne jeg høre ham ad?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:46

Det må du meget gerne :)

.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:30

Undskyld jeg har glemt dig. Jeg prøver at kontakte ham her i weekenden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med dine evner til at skrive artikler, skal du nok søge lidt den vej

Det giver mere en 500 kr. om året

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:41

Mig eller Jonathan?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:47

Høy:

Mig eller Jonathan?

Undskyld, det var Jonathan, jeg smed den til

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 07:25

Helt okay :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonathan, jeg kigger lige på det senere.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)