Har nogle domæner som ikke er kommet i brug til de projekter som de oprindeligt skulle, så kunne godt være interesseret i at sælge, hvis de rigtige bud skulle komme. Bare smid en PM :) Du Kan sammenligne lidt priser på brandbucket.com Domæner: Injora.com Invemp.com meeglo.com 5-letter domains eviad.com stois.com huged.com hapse.com Så sælger jeg trendties.co.uk (samt et theme og opsætning) + dropship leverandør. Sælg slips til slipse-landet England. Der er en anden der bruger samme dropship leverandør der efter givet skulle omsætte for 100.000/måned - Den var nemlig til salg på flippa til 500.000 kroner. / Og jeg kan sige at hans design og system er forfærdeligt! Det er købt for 10 år siden til 20$ system ( det er et make money online program) Jeg kom aldrig selv i gang med det, da jeg har for travlt med andre projekter, havde dog sat alt op (men manglede at uploade en del slips.) Jeg er helt overbevist om at der ligger en god forretning her for den rette ejer. |
Har du tænkt på? - Det er perfekt for en iværksætter at have nogle brand-domæner liggende, som man kan bruge til projekter i fremtiden.
Omrking 350.000 domæner bliver registreret hver dag, så der bliver mindre og mindre af dem.