Hej. |
Hvad er en røvfuld? :)
Hej. |
Hvad er en røvfuld? :) |
Nu er klistermærker jo ikke bare klistermærker. Men du skal regne med en pris på 280 til 450 pr. 1000 stk. + moms og eventuelt repro hvis dit materiale ikke er lavet korrekt. Priserne er naturligvis for kvalitet. Jeg kan henvise dig til en leverandør, men vil lige se om andre mener det kan gøres billigere, så kan de jo få opgaven. |
Køb ren argan olie her
Ok du må gerne sende mig leverandør i en PB - så kan jeg selv lige tjekke op på det. |
Jeg ville prøve Lasertryk.dk - de skal have 3.260,- for 10.000 stk. i 105x74 mm. Du skriver ikke så meget om klistermærkerne, så det kan være svært for andre at give en pris på. Skal de bruges indendørs eller udendørs, skal de være vandfaste, skal de være kemikaliefaste osv. MVH Thomas |
Kan se Thomas fandt en meget rimelig pris, så er der ingen grund til at ulejlige min leverandør, da de har travlt nok i forvejen |
Køb ren argan olie her
Du er nødt til også at fortælle om de skal leveres i ark eller på rulle Som en anden har nævnt vil det også være væsentligt hvis de skal bruges ude eller om de skal have overflade som kan rengøres, og om limen skal kunne tåle frost. |
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk