Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ville egentlig have ventet, men...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

...nu skulle mit nye flagskib i søen, selvom jeg mangler det ene sejl og motoren endnu ikke er sat til turbo.

http://www.pbtryk.dk har fået et nyt design, som er forberedt til webshop. Jeg har lavet en del af min webshop, men har valgt endnu ikke at lægge den online, da det hele skal spille max først.

Men nuværende version er så tæt på den endelige, at jeg valgte at smide det online allerede nu.

Hvad siger I? Jeg er klar over, at der MÅSKE kan være noget med SEO på den, dog har jeg taget højde for en del, især problemet med, at AJAX og SEO ikke nødvendigvis spille så godt sammen.

Et par designtekniske ting er jeg heller ikke helt tilfreds med, men skal nok få det fikset. Overall er jeg dog godt tilfeds, og vil meget gerne høre jeres meninger :)

/Peter

www.pbtryk.dk

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:36

Synes godt nok ikke det er en specielt god side, set i forhold til at I også selv laver hjemmesider

Der er det nye design i har på siden: http://www.pbtryk.dk/ ikke?

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 14:37

Min første tanke da jeg kom ind var at du nok havde linket til et gammelt, eller taget det ned igen…

syntes det ser meget gammeldags ud, og det med scrollbar på midten af sitet, uden du egentlig har særligt meget indhold funker bare ikke. Det virker som et iframe eller lign. Så er der alt muligt som farveskema, skrifttyper, og at i bruger capital letters til alt.

Jeg benytter ofte trykkerier, og er tit på udkig efter nyt. Men hvis jeg lander på din side og sammenholder med andre i branchen, ja så er jeg nok skippet videre til konkurrenten allerede

design, brugervenlighed og tjaa alt spiller bare ikke.

og da i netop er inden for den grafiske branche, virker det for mig som om i ikka kan jeres fag

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DNS blev flyttet i forgårs, så du burde se den nye side.. Hvis den er sort, så er det den nye.

Jeg er ked af, at du ikke bryder dig om den, dog. Ville sætte pris på hvad, du ikke bryder dig om.

Jeg har siddet med den hjemmeside så længe, at jeg måske kan have stirret mig blind på noget, som andre absolut ikke bryder sig om.

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:40

Lige en lille ting:

Vi arbejder i øjeblikket på at indføre webshop, hvor du vil kunne købe de fleste af vores produkter og services. Glæd Jer :)

Tror du ikke du skal vælge om du taler til en eller flere?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:41

Giver dig fem stjerner for det er den bedste prank jeg har set i lang tid ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 14:43

Somme tider er der huller i skomagerens egne sko, men det her er næsten en katastrofe. Håber du kan tage det, for jeg tror ikke det gør dig nogen gavn at blåstemple designet.

Hop in på templatemonster.com eller en lignende leverandør, hvis du mangler et design - hurtigt.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:44

Synes den virker meget 90èr agtig.

Den er ikke som alle andre, det vil sige jeg føler mig ikke tilpas eller tryg ved den og ville lukke den ned og finde andet firma.

Fronten synes jeg du skal få lavet om til en mere nutidig :)

Mikkel

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 14:45

Hvis det var mig ville jeg arbejde for fra med det grundliggende design. tænk jer lidt væk fra det hele skal være i en ramme i midten. Få menu gjort mere synlig evt. i toppen. arbejde med ikonografi, gør det mere lækkert, ser lidt 90'er agtigt ud med nuværende menu. og gør ikonerne tydelige samt ensartet, lige nu er det et mix af alt mulgit der ligner lidt clip arts med mere fra 90'ernes word art katalog.

toppen tager meget plads, forstår godt ideen, men skær evt ned på det, og gør den pænere. den fylder en stor del af siden uden man egentlig ser hvad der står, eller at den gør noget godt for siden.

gør siden mere letlæselig og kør normal skrift i stedet for capitalize det gør det lidt sværtlæseligt og fonten relaterer lidt til en gammel skrivemaskine, så dette vil jeg personligt også kigge mere på. en mere lækker skrifttype kunne også gøre meget.

generelt lave siden lidt lettere, er meget mørk

bare nogen af de ting jeg tænker ved første øjekast. men generelt syntes jeg desværre nok det er en ommer hvis det skal være tidssvarende og tiltrække nye kunder.

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 14:46

... hvad Casper sagde ;)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)