Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af referencer i nystartet virksomhed

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar.
Det lyder godt de kan bruges som referencer, så længe kunden har sagt god for det.

Venlig hilsen
Mikkel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:39
Hans Stokholm Kjer:

Stefan K. Nielsen:
Jeg ved flere firmaer har det skrevet 4 deres betingelser at de sider som man laver må bruges som referencer.

Jeg ville alligevel ALTID spørge kunden.
Tænk hvis kunden bliver irriteret over det. Så har du mistet en god relation, og folk som ringer for at følge op på referencen får måske en (absolut ikke salgsfremmende) sviner.

Venlig hilsen

Hans

Hej Hans

Er det ikke sådan at man rent faktisk SKAL spørge først?
Der må da være noget der beskytter kunden fra at få offentliggjort at de har handlet hos en virksomhed?

I fredags spurgte jeg mine kunder fra de sidste 3 måneder sidste år..... Så vil lige stolt vise hvad jeg fik ud af det. http://www.sikkerhedseksperten.dk/sider/referencer
Fra Kolding
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:45

Mikkel:

Hej Jimmy,

Tak for dit svar.

Jeg har undersøgt det med dem, og for dem må jeg gerne bruge deres hjemmeside som reference. Det er mere om jeg må bruge dem juridisk, da siderne ikke er lavet af virksomheden, men af mig som privatperson.

Hej Mikkel,

Som Hans også siger skal du jo ikke påstå at din virksomhed står bag, men blot fortælle at du står bag siderne. :)

/ Jimmy

Skal du på café eller bar? Kig forbi dinBarguide.dk først!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:52

Boysen:
Er det ikke sådan at man rent faktisk SKAL spørge først?
Der må da være noget der beskytter kunden fra at få offentliggjort at de har handlet hos en virksomhed?

Jeg kender ikke til juridiske regler, der siger dette, men både sund fornuft og almindelig pli trækker da i den retning.
Der er absolut ingen grund til at risikere dårlige stemning hos hverken eksisterende eller potentielle kunder.

Tænk, hvis folk vidste, hvad du havde købt af mig - og omvendt, Kenneth. Big Smile

(Du må i øvrigt gerne bruge mig, som reference, hvis du får brug for det).

Venlig hilsen

Hans

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)