Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der? Hjælp til Golf webshop.

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre førstfå et cvr nummer når jeg fylder 15 år. Og jeg kan ikke få dankort betaling før jeg har et cvr nummer..

Jeg aner ikke hvor jeg får en mail som hedder info@bedstgolf.dk

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 15:29

Hej Mads

Jeg kender dit problem til fulde. Systemet er slet ikke gearet til en god webshop. Jeg har selv arbejdet med systemet, men når du ikke har flere varegrupper end du har, så er det rimelig nemt at komme udenom begrænsningerne, der er bare lidt mere arbejde i det.

Det er lidt indviklet at forklare her hvad der skal til.

Jeg har rodet med siden værktøj odense siden de skiftede til det omtalte system. Deres besøgstal er steget det 10 dobbelte siden, så det kan lade sig gøre.

Lad mig høre hvis du har brug for en hånd, send mig en PM.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Mads:
Nu er golfsæsonen så småt begyndt at gå igang, men jeg sælger ikke noget.

Jeg tror du skal opgive drømmene om at sælge brugte golfbolde.

Det marked er domineret af en der er 10.000 km foran dig og som du aldrig kan indhente hverken idémæssigt, økonomisk eller webmæssigt.

Du skriver på din shop du gerne vil være proff golfspiller, så når jeg nu fortæller dig at du vil få mere ud af at træne med din kølle og dine sving end at drive webshop, så bør du tro på det.

Køb ren argan olie her

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kunne måske finde på at handle selvom siden ikke er særlig pæn, men så kommer jeg til paypal hvor man ikke handler med shoppen men med mads.larsen@live.dk, det ser ikke ud til du har oprettet en merchant account, så for mig personligt ser det ud til jeg handler med en privatperson, og så er jeg væk igen.

På din kontaktside er emailadressen larsensgolf@gmail.com, altså en anden end den vises på paypal og der mangler som tidligere nævnt CVR-nummer.

Jeg vil tro mere end 9/10 potentielle kunder forlader shoppen inden de har gennemført betalingen. Shoppen er ganske enkelt ikke seriøs nok i mine øjne. Jeg har ikke læst alle indlæg i tråden, men opret lige en emailadresse til domænet som du bruger på din kontaktside og på paypal.

Jeg ved ikke hvad det er du har arbejdet med omkring SEO, men sidetitler er meget dårlige og der er stort set ikke noget der er i orden.

Når jeg står på forsiden og vil købe et af tilbudene og trykker på overskriften ryger jeg bare ind på forsiden af shoppen.

Din shop er stort set ikke andet end dublicated content da teksten der står i toppen af shoppen går igen på alle varer.

Ude i siden skriver du at der er 49,- i fragt på ALLE ordrer. Ovenover skriver du at der er fri fragt ved køb for over 500,-Her skal du lige bestemme dig om fragten er 49 på alle ordrer eller ej.

Skriv evt. Fragt 49,- ved køb over 500,- får du GRATIS fragt.

Der skal virkelig arbejdes meget med shoppen for at komme i mål, og husk at en shop hvor man kun kan benytte paypal og bankoverførsel generelt konverterer dårligere end en med en dansk gateway. '

Når du har rettet ovenstående + de andre ting der står i denne tråd, bør du overveje om designet ikke skal have en tur også.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 15:38

Jan, du har muligvis ret, men hvorfor skulle han ikke kunne? Han er 14, gi ham lige en chance, lad ham dog lære lidt inden du skyder ham ned.

Mads bare kør på. Så længe du vil lære og ikke forventer den helt store gevinst lige med det første, så prøv da. Det er trods alt ikke de dyreste produkter du har kastet dig over. Hvis det ikke går, så har du om ikke andet lært noget til din måske næste shop.

Smid heller lidt overstyr her til de små pege de bolde nu engang koster, end i en anden shop hvor produkterne koster 1.000 kr stykket.

Igen, bare kør på og hør på de ellers mange gode råd du får herinde.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:47

Kenneth E. Rasmussen:
Jan, du har muligvis ret, men hvorfor skulle han ikke kunne? Han er 14, gi ham lige en chance, lad ham dog lære lidt inden du skyder ham ned.

Jeg skyder ham ikke ned, jeg tilskynder ham til at bruge tid på det han helst vil, nemlig at være proff golfspiller. Det bliver man ikke af at sidde indendørs og hænge over en uduelig webshop som 13-14 årig.

Man kan så være enig eller ej, men jeg ved jeg har ret. Det ser vi på om 6 eller 12 måneder.

Da jeg i den alder og frem til jeg blev 23 deltog i nationale og internationale stævner i Tae Kwon Do der kom det af 5-6 dages træning om ugen + løbetræning. Ikke ved at fise den af i ungdomsklubben med bordtennis og billard.

Tiderne har ændret sig, men det har det der skal til for at være med på topplan i en sportsgren ikke. Har man ikke fokus når man ikke det man vil.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:48

Mads:

Jeg kan desværre førstfå et cvr nummer når jeg fylder 15 år. Og jeg kan ikke få dankort betaling før jeg har et cvr nummer..

Jeg aner ikke hvor jeg får en mail som hedder info@bedstgolf.dk

der må det være forældre som helt står som ejer af cvr nummer , vis skal stå cvr nummer efter hvad jeg ved

men i alt super du har startet i den tidlige aldre vis ikke forældre vil , hjælpe med cvr nummer kender jeg ikke løsning med det , men måske ved en anden det

man kan normalt bare opret sådan en mail inden i sit bruger panel , på den man har købt sit webhotel hos

men i jeg var aldrig kommet i gang som 14 årig så i alt super godt gået

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:19

Jeg vil rigtigt gerne være professionel golfspiller, jeg har bare ikke mulighed for det da jeg bor rimeligt langt væk fra den nærmeste golfbane. 

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:46

Jeg kender ikke rigtigt nogle som der vil lave et cvr nummer som jeg må bruge..

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:16

Din alder er ingen forhindring for at få et CVR, det kan dine forældre klare for dig.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)