Jeg kunne måske finde på at handle selvom siden ikke er særlig pæn, men så kommer jeg til paypal hvor man ikke handler med shoppen men med mads.larsen@live.dk, det ser ikke ud til du har oprettet en merchant account, så for mig personligt ser det ud til jeg handler med en privatperson, og så er jeg væk igen.
På din kontaktside er emailadressen larsensgolf@gmail.com, altså en anden end den vises på paypal og der mangler som tidligere nævnt CVR-nummer.
Jeg vil tro mere end 9/10 potentielle kunder forlader shoppen inden de har gennemført betalingen. Shoppen er ganske enkelt ikke seriøs nok i mine øjne. Jeg har ikke læst alle indlæg i tråden, men opret lige en emailadresse til domænet som du bruger på din kontaktside og på paypal.
Jeg ved ikke hvad det er du har arbejdet med omkring SEO, men sidetitler er meget dårlige og der er stort set ikke noget der er i orden.
Når jeg står på forsiden og vil købe et af tilbudene og trykker på overskriften ryger jeg bare ind på forsiden af shoppen.
Din shop er stort set ikke andet end dublicated content da teksten der står i toppen af shoppen går igen på alle varer.
Ude i siden skriver du at der er 49,- i fragt på ALLE ordrer. Ovenover skriver du at der er fri fragt ved køb for over 500,-Her skal du lige bestemme dig om fragten er 49 på alle ordrer eller ej.
Skriv evt. Fragt 49,- ved køb over 500,- får du GRATIS fragt.
Der skal virkelig arbejdes meget med shoppen for at komme i mål, og husk at en shop hvor man kun kan benytte paypal og bankoverførsel generelt konverterer dårligere end en med en dansk gateway. '
Når du har rettet ovenstående + de andre ting der står i denne tråd, bør du overveje om designet ikke skal have en tur også.