Hej Mads.
Jeg har kigget lidt på din hjemmeside og faldt lige over et par ting.
Jeg savner en forside med lidt mere spræl i = flere farver
Som den ser ud nu gør den intet for at stimulere min købelyst.
Når man trykker på "velkommen" og "webshop" kommer man ind på den samme side.
Disse kan nu anendes i endnu et spil golf, hvilket er, hvad jeg sørger for. Der mangler et v i ordet "anendes" - går ud fra at ordet skal være anvendes.
Sætningen "søboldene kan også været misfarvet" skal vist ændres til "søboldene kan også være misfarvede" da det er flertal.
Ordet "hansker" mangler et d på siden "Hvad sælger vi"
Under gavekort står der "samt større beløber" Udskiftes med beløb
"Hvis din pakke ikke bliver leveret til den leveringstid, som står, så er I velkommende til at kontakte os." Udskiftes med velkommen
"I SKAL også kontakte os, hvis I ikke får den vare, som I har bestilt." Det er en overflødig sætning. Jeg er sikker på at kunderne kontakter jer, hvis varen ikke er korrekt leveret.
"Når i bestiller jeres vare hos bedstgolf.dk tæller vi boldene op og pakker dem, Når pakkerne er pakker stiller vi dem klar til afhentning af gls, gls sørger så for at i får jeg vare hurtigst muligt." Udskiftes med pakket. Og så ville jeg sætte nogle punktummer. Det er en meget lang sætning med en masse kommaer.
Uanset hvilken varegruppe jeg vælger i webshoppen, om det er bland-selv bolde, nye bolde eller søbolde, står der "Her har vi en oversigt over de søbolde vi sælger". Det ville jeg nok fjerne - i hvert fald under menuen "nye bolde". Kunderne skal ikke være i tvivl om det er nye eller brugte bolde de køber.
Det der for oven - paypal, share og facebook - ville jeg måske flytte væk, sådan at indkøbskurven kom til at fremstå tydeligere.
Og så ville jeg måske ændre tiltaleformen fra I til du. På den måde taler du mere direkte til kunden. Jeg ser i hvert fald ikke mig selv i flertal 
Håber du kan bruge ovenstående. Held og lykke med hjemmesiden
Mange hilsner
Anette