Jeg skal have startet en ny hjemmeside op, ikke en decideret webshop, men nærmere en "produkt-præsentations-side", dvs. hvor en evt. køber ikke kan bestille og betale varen direkte på siden, men istedet skal tage kontakt for at aftale nærmere. Faktisk præcis ligesom en bil-handlers hjemmeside.
Antallet af varer vil på samme måde variere løbende, men vil typisk ligge et sted mellem 20 og 50.
Siden skal være i flere forskellige sprog på samme domæne, dvs. skal let kunne ændres af den besøgende. For at spare noget løbende indtastning omkring produkterne forestiller jeg mig evt. nogle faste valg ved oprettelse, som systemet så automatisk oversætter til de 3 sprog.
Mit spørgsmål er så: Kan nogen her anbefale et fornuftigt system til sådan en opgave?
Vil jo gerne orientere mig lidt inden jeg finder en mand til opgaven :-)
jeg ville Google noget i stil med lead generating homepage service eller lign, hvis det er signups eller kontakter du er ude efter, er det vel lead generering du skal bruge.
Prøv at kig på vores CloudSprout system, det er genialt til slags sider, som ligger lige i grænselandet imellem et almindeligt site og en webshop.
Der er masser af andre systemer, der sagtens vil kunne løse din opgave, grunden til at du skal vælge CloudSprout, er at den designer du vælger til opgaven, så kan lave den uden at hjælp fra en udvikler, på den måde spare du en masse penge og samtidigt med at du får en professional side.
Hvis dit site ikke er ret stort, under 200 Mb og 3 Gb trafik så er det gratis at hoste på CloudSprout.
Man kan lave en god løsning i Drupal 7 med produktsider og flere sprog. Du kan f.eks. ændre sprog ved at klikke på flag.
Lige gyldig hvilket cms du vælger, vil automatisk oversættelse være et problem, da det går galt med fagudtryk. Ofte kan google translate bruges til at oversætte, og så rette til manuelt.