Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept ide?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Jeg sidder foran min pejs og tænker at jeg vil udskifte noget af mit personale der arbejder for mig.

Men kan ikke fyre dem, det er så synd for dem.

så tænker jeg hvad med at hyre nogle til at fyre dem?

jeg googler, finder ingenting.....

derfor et nyt koncept ide, fyrings bureau?Hvad synes i?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide dårlig ide...

// Daniel Poulsen

 

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du kan sætte nogle klovne til det, så tror jeg på det. Ellers ikke!

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kan jeg ikke lide konceptet..

Hvis din begrundelse for at fyre medarbejderen ikke er god nok til at du kan overtale dig selv, hvordan kan du så retfærdiggøre det over for medarbejderen?

Men ellers kan du jo tage et kig på:

http://en.wikipedia.org/wiki/Up_in_the_Air_(2009_film)#Plot

Mvh. Jens

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Heldal Design:

Personligt kan jeg ikke lide konceptet..

Hvis din begrundelse for at fyre medarbejderen ikke er god nok til at du kan overtale dig selv, hvordan kan du så retfærdiggøre det over for medarbejderen?

Helt enig, man skal også tænke på medarbejderen der bliver fyret. Og hvilke tanker ville man ikke have om en virksomhed der havde ansat et bureau til det?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Nu tænker jeg ikke på dem der bliver fyret men på chefen der skal fyre medarbejder, hvis de har f.eks mange der skal fyres hvad gør de så?

Satans mange møder de skal holde.... og det ville jeg gerne hjælpe med.....?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm synes det lyder som en ret crazy ide :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du hyre nogle til at fyre folk du ik selv kan fyre???

Hvis du ik kan fyre dem, hvordan vil du så retfærdigøre at de bliver fyret af en konsulent??? Det vil i sidste ende, stadig falde tilbage til dig da du ejer virksomheden. Så om du hyrer en konsulent/ fyrrings bereau til at fyre folk, gør det ikke mere lovligt.

Eller snakker vi, at du ikke kan fyre dem fordi du som chef er en vatp.. ??? I så fald tror jeg du skal regne med at resten af dine medarbejder mister den sidste respekt de måtte have for dig som chef. Ønsker du det???

Så alt i alt, det er en frygtelig ide.

Og må jeg slutteligt sige, at jeg da er frygtelig glad for at jeg ikke arbejder hos dig, der kunne sidde en af dine ansatte og læse på dette forum, hvad tror du de vil sige, efter at have læst dette? du sidder foran din pejs og beslutter dig for at skulle af med dem ??? Normelt er det vel en beslutning man tager hvis vedkommende har fucket op eller på anden måde gjort sig fortjænt til en fyrreseddel... 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

hvis de har f.eks mange der skal fyres hvad gør de så?

Satans mange møder de skal holde

Hvis de har mange der skal fyres, skyldes det sædvanligvis nedskæringer. Så vil det være et temmeligt forkert signal at sende, at man bruger penge på at få nogen til at stå for opsigelserne.

Derudover er der ofte nogle faste rutiner der følges, når der er tale om masseafskedigelser.

Jeg tror ikke på konceptet, og hvor må det i øvrigt også være et forfærdeligt job at have. Hvis man synes det er et fedt job, tror jeg man har nogle ting hos sig selv, man bør arbejde lidt med :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

tillykke med du er fyret og du lære hermed en masse måder at spare på for nu har du ingen indtægt

hvad med sender fyrings sang , eller lave en fyrings fest , eller hvad med en fyrings datings siden , så kan man fyre alle samme og du sende dem videre til dig selv , jeg kunne godt finde på at date en fyrings pige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)