|
Besides er det her spørgsmål kørt lidt over gevind så jeg tror bare jeg vil trække mig tilbage da det her ligner noget der udvikler sig til mudderkasting, vil stadig gerne høre fra Christian dog. |
Software Søges - ´Gæstebog´ til e-book
|
Hej Christian eller OfficeSpace Jeg vil gerne bakke dig op, og tænker bestemt ikke mindre om dig fordi du bød ind på en opgave. Vi har selv givet et meget lavt tilbud til en potentiel kunde - simpelthen fordi, at kunden vil være et stort aktiv for os at have som reference. Ideen med Amino er, at vi dels skal hjælpe hinanden, men også finde forretningsmuligheder, så derfor er det ganske legitimt at byde ind med et tilbud på Dann forespørgsel. Jeg håber, at du vil opleve Amino fra sin som oftest rigtige gode side, og se lidt bort fra de enkelte indlæg i denne her tråd, som har haft en meget dårlig tone. Velkommen til |
Men når du giver et tilbud nu, så skal kunden vel skrive under på en kravspecifikation hvor der står nøjagtigt hvad der bliver lavet? ;) Har selv prøvet det samme som dig ;)... så nu laver jeg ikke noget før kunden har skrevet under... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Hej
Jeg dumpede lige ind i et gammelt indlæg, hvor du skriver at Dandomain tilbyder mendre apps ( ved ikke hvad apps er ;o) ) , somf f.eks en Gæstebog - jeg ønsker mig en gæstebog, til min Dandomain webshop, og har kontaktet dem idag, for at finde ud af hvordan man oprettet en, deres svar var at det havde de ikke. Så hvis du ved at de har det, kunne du måske fortælle mig, hvordan jeg opretter den. ( Jeg er rigtig dårlig til at programere, så jeg håber ikke at det er for svært.
Hilsen Kisser |
|
Hej.. Hvis du går ind på Dandomain.dk > service og support, kan du under "Dandomain Scripts" finde en gratis gæstebog lige til at bruge. Hvis du ikke mener at dette er noget du kan tilføje selv, er du velkommen til at skrive så vil vi hellere end gerne stå for integrationen for et Hav en god dag.. |
|
Hej hej
Tak for dit svar, undskyld jeg først vender tilbage nu, men var lige på skiferie, hvor jeg ikke kunne komme på nettet;o( Jeg har været inde og kigge i Service og Support og der skriver man følgende:
|
Bliv gratis medlem