Alle kan starte en hjemmeside? Jeg er 14 snart 15, og har selv købt min hjemmeside? Det er hvis du vil skal have en virksomhed og sådan du skal være myndig, også kunne din far eventuel stå til rådighed med et CVR.
Som ung kan du prøve at få noget erfaring ved at tjene nogle penge på affiliate marketing, AdSense og sponsor videoer.
Hvor skal din far ordner det der med pengene, bare fordi du er ung?
- Alexander Baandrup Larsen
Man skal være 18 år for at kan blive optaget til AdSense programmet. Det kan evt. være en grund til at hans far skal stå for det med at ordne pengene ;-)
Man skal være 18 år for at kan blive optaget til AdSense programmet. Det kan evt. være en grund til at hans far skal stå for det med at ordne pengene ;-)
Jeg er udmærket klar over at denne tråd er over 6 måneder gammel. Det vil jeg dog ignorere, da tråden kan være til gavn for andre, og hvis vi er heldige trådstarter selv
Jeg har set du har fået spillebiksen op at stå, tillykke. Men det at du er 13 år (måske en tand højere nu?) skal ikke skræmme dig væk fra at få et fysisk job. Du kan se mere her, med tips til at få job som 13 år