Hej. Jeg leder efter et fritids job, som omhandler noget med it at gøre. Findes der overhovedet noget arbejde for unge? Fx. at svare emails?
Eller skal jeg prøve at starte mit eget website og hjælper andre med it, og tjene lidt penge på det. (Jeg kan få min far til at ordne det der med pengene da jeg jo er under 18.) Det kunne jo fx. være at starte en wordpressblog for andre.
Kom gerne med nogle forslag! Og lad venligst være med at diskriminere mig, jeg er jo trods alt kun et barn! ;-)
Sidsygt fedt, at du vil tjene penge - også selvom du kun er 13 år! Jeg har selv 3 gode links til hvordan du kan tjene penge :-).
Du kan lave en Webshop, men det kan godt være lidt problematisk - men du kan da altid starte med at læse op på det :-). Som du også selv nævnte det, så kan du tjene penge på en hjemmeside. Selvom du kun er 13 år, kan du sagtens lave en hjemmeside. Og hvis du er i tvivl mht. reklamerne, så er Partner-ads.dk, godt for unge mennesker - like you :-). Du kan også vælge den nemme løsning, ved at tjene penge på facebook. Men det er langt fra så klogt at gøre, da det ikke er noget du kan gøre på lang sigt - men en genial løsning hvis du står og mangler et par tusinde :-).