Jeg har en ide til et site med sms markedsføring. Jeg ved godt det aldrig har slået ordentligt igennem i Danmark, men jeg har arbejdet med det for nogle år siden og der var rimelig med kunder til det. priserne er blevet gode på smser og måden at ramme sine kunder på er unik, hvis man forstår at bruge det redskab rigtig. Jeg har allerede en samarbejdspartner, som levere gateway samt smser så det der skal laves er en rimelig enkel hjemmeside. Hjemmesiden skal indholde, tilmeldings formular som vi får leveret. Den skal være flot sat op, med nogle gode argumenter for hvorfor folk skulle vælge vores service. Der skal være plads til nogle konkurrencer, til Affiliate og ikke så meget mere. Jo et par menupunkter men ellers ikke så meget mere. Vi kunne starte der og så udbygge det ;-) Du skal kunne lave hjemmesiden og holde den ved lige, samt sætte konkurrencer op og Affiliate annoncer op. Du skal være en god sparing og have lydt til at udvikle produktet. Hvis du kan lidt PHP, vil det også være kanon men ikke noget must. Jeg skal nok stå for salg og marketing. Skal nok tage mig af support m.m. Det er ikke et projekt hvor vi bliver rige, men vi kan godt tjene nogle rigtig gode lomme penge og er vi seriøse nok også mere end det. Du kan kontakte mig på vovol@ofir.dk eller i pm På forhånd tak ;-) Mvh Jimmi |
Skal siges, at jeg har også et fantastisk domæne som der har været rift om de sidste 10 år ,-)
Så håber, at høre fra interesseret ;-)