Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde lignende sider på Google?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Engang, var der på Google den mulighed at man kunne se lignende sider ud for et link, når man havde søgt på noget - men det er forsvundet og det er egentlig rimelig træls for en som mig, der altid er på udkig efter spændende sider. Særligt hvis man finder en rigtig lækker side, så leder jeg ofte efter lignende sider og det var let før, men knapt så meget nu.

Er der nogen herinde som ved, hvordan jeg kan søge efter lignende sider igen? Ved man i visse tilfælde kan sætte noget tekst foran søgetermet i søgefeltet, men husker ikke hvad der plejede at stå da det virkede med lignende sider.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:26

Jeg gør 2 ting.

Stumbleupon, kræver intet andet end at klikke og man finde gode sider med lidt tålmodighed.

Similarsites.com, og lignende sites kan også klart hjælpe dig i din søgning.

Jeg kender ikke nogen måde man kan søge på det i Google.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:37

Halløj.

Related-funktionen i google viser relaterede - og lignende sider. Så det er desværre ikke kun "lignende" sider du får, men også relaterede.

men tjek det ud :) related:amino.dk er måden at gøre det på.

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:50

Tak for svarerne, men Thomas, det der var lige netop det jeg ledte efter Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)