Jeg går med en kanon forretningside, syns jeg ihvertfald selv. Har hårdt brug for at vende den med nogle men syntes ikke (af frygt for den er rigtig god) at jeg ville dele den med alle. Så jeg søger de folk med de kompetencer som jeg ved projektet skal bruge.
For at få den ud i verden skal jeg bruge nogle folk som er klar på at arbejde for et lovende koncept og dele ud af deres kompetencer uden løn men som del af et forretningskoncept som de så kan høste frugten af senere når det giver. Det måske allerede snart. Kan du jo bedømme. Skal bruge folk med disse evner:
Et par kloge/forretningskloge hoveder til at vende ideer / konceptet med
Telefonsælger
NB! ingen behøver være uddannede eller noget i den stil. Skal bare kunne bringe noget til bordet.
Jeg kan ikke love nogen succes så hvis du mener du udfylder en af de ovenstående roller så smid mig en PM og så får du konceptet præsenteret og kan så sige om du mener det er lovende. Skriv i mailen hvilken rolle du ville have.
Jeg er 23år og har gået og rodet med iværksætteri i ihvertfald nogle år nu. Jeg har arbejdet som sælger til erhverv og private siden jeg var 18år og har desuden haft en marketingvirksomhed med en kammerat i ca.1år med en nogenlunde indtjening.
Desuden er jeg god til at arbejde sammen med andre, jeg er dedikeret og pernittengryn i mit arbejde hvilket kan være irreterende for venner men som efter min mening er en nødvendighed i en forretning der stræber mod en overordnet proffessionalitet og samtidigt ønsker at udstråle det.
Kan ikke sige så meget mere end at jeg har en god forretnings-ide og hvis den viser sig at være god, så siger det jo så også en del om min forretningssans men det kan jo være svært at vide så hvis du interesseret så smid mig en PM og så kan du jo selv bedømme. :)