Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversigt over første måned. Hvad siger i til det?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:22

jeg kunne ikke åbne filen og læse talene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 13:53

Øv så må jeg prøve noget andet.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:55

Det kan vi andre så godt.

Din statistik fortæller, ikke noget om konverteringer o gi den forbindelse er det jo så svært at vurdere om dit site er ubrugeligt.

At de besøgende dog i gennemsnit er 3 min på din side, er nu et udemærket tegn.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 14:18

Okay Jonas. Det var bare alt jeg fik med fra udbyder . Kan godt se det egentlig ikke siger så meget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31

Min mening er at siden er "ubrugelig" da den ikke skaber sikkerhed nok for brugeren og dermed din konvertering.

Jeg har haft over 30.000 besøgende  og 100.000 sidevisninger på en af mine sider siden opstart onsdag d.8 , men indtil videre er den stadig "ubrugelig" da den ikke er optimeret til indtjening/konvertering med dens udseende.

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 14:33

Jonas Jørgensen:
Din statistik fortæller, ikke noget om konverteringer o gi den forbindelse er det jo så svært at vurdere om dit site er ubrugeligt.

Dette er hvad jeg fik med af konveterings sporing. Jeg tager jo det de siger for gode varer. Har ikke andet at samligne med

Her er faktura fra perioden, samt statistik fra Analytics og Google.
Du vil i Google statistikken se at du har fået lidt flere clicks, dette skyldes at det tager lidt tid at få den rette pris hos Google på dine søgeord, da vi vælger en bestemt strategi for at få dette på den bedst mulige måde.

Angående din analytics rapport, så vil du kunne se at du har en rigtig god hjemmeside.
Med en afvisning procent på knap 24,73% (dem som kun ser en side / typisk forsiden) og med en gns. Tid på over 3 minutter på din hjemmeside kan du være helt ud tilfreds med din side. Jeg kender mange virksomheder som ville være meget meget tilfredse med disse tal.

Havde du haft en dårlig hjemmeside som flere prøvede at fortælle dig i går, så ville du have haft en afvisnings procent på langt over 70%

Du har haft 6 henvendelser i perioden via dit formular, og det giver dig en ”konverteringsrate” på lige under 3 procent. Da jeg kun kan måle på de som udfylder dit formular, bruger jeg det som konvertering.

Hvis du vil have dette tal højere op, så vil jeg som udgangs punkt sige du skal fjerne priser siden, det vil så kræve at du er en super sælger da, flere vil ringe til dig for at  høre priser etc.

Alt i alt vil jeg sige du kan være yderst tilfreds med din side samt det som er opnået i den første periode.

Angående trafik vil jeg tro at du har brugt dine inkluderede besøg rundt 1 april, men da der er påske i den periode som normalt er en død periode for de fleste brancher vil jeg ikke anbefale dig at tilkøbe flere. Men du kender jo din branche bedre end mig.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 14:39

Lars flygenring:
Hvis siden er ubrugelig ville statestikken så ikke være lavere.

Hej Lars,

Nu ved jeg ikke helt om du startede på Amino, da du oprettede din profil eller om du har læst med tidligere og derfor kender omgangstonen herinde.

Men altså først og fremmest vil jeg foreslå at du tager kommentarer herinde med et gran salt. Du vil altid støde ind i folk som tror, at jo hårdere og mere kontant man kan være i sine ytringer / bedømmelser af hjemmesider, des mere rigtig iværksætter er man.

Dermed ikke sagt at der ikke er i overflod af yderst kompentente personer herinde, hvis råd man kan lære meget af, for det er der. MEN der er også dem der bare lige vil med på en kommentar for hyle med flokken. Du skal bare lære at si det brugbare fra det, der ikke er.

Men det er bare mit råd.

Din hjemmeside er selvfølgelig ikke ubrugelig, men der er da plads til ændringer.

Det første der falder mig i øjnene er din "Om os"-side. Jeg ved selvfølgelig ikke om der er flere faste i dit firma end dig, men ud fra telefonnummeret, så lader det til at være en enkeltmandsvirksomhed.

Hvis du er det, så ville jeg undgå og dele det op i afdelinger, for det fjerner lidt troværdigheden, når der kun er et fælles telefonnummer. Så hellere brug noget plads på at forklare om hvordan dit firma er landsdækkende.

Jeg siger ikke at det skal udpensles, at du er en person med freelancere tilknyttet, men i den anden grøft skal du heller ikke prøve at gøre det til mere end hvad det er. Kan du følge mig?

Topbilledet ville jeg nok også ændre, det virker meget hjemmelavet og lidt for actionpræget. Der er mange gode og kreative grafikere herinde der sandsynligvis kunne ramme dit firmas profil rigtig godt, med et bedre grafisk indtryk (udtryk?).

Det "Powered by.." ville jeg få fjernet med mindre det er en del af din kontrakt eller som minimum ville jeg forlange at farven på det firmanavn blev nedtonet i en grad så det ikke længere er det på hjemmesiden der springer mest i øjnene. Det er fint nok at have en aftale om at annoncere for sin udbyder, men måske bare ikke så tydeligt.

Som Jonas også siger, så kan du ikke bruge besøgstallet til noget, da det er konverteringer der tæller.

Jeg håber du kunne bruge det.

Med venlig hilsen

Tommy 

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 14:46

Philip Mahler:

Min mening er at siden er "ubrugelig" da den ikke skaber sikkerhed nok for brugeren og dermed din konvertering.

Jeg har haft over 30.000 besøgende  og 100.000 sidevisninger på en af mine sider siden opstart onsdag d.8 , men indtil videre er den stadig "ubrugelig" da den ikke er optimeret til indtjening/konvertering med dens udseende.

Nu ved jeg ikke hvad branche du er i. Men dørmands faget er ikke så besøgt.  Som sagt har jeg ikke noget at samligne med. Og jeg er egentlig bare interesseret i at vide om det jeg betaler står mål med det jeg får ud af det.

Kom meget gerne med forslag til ændringer. Og ja jeg hører gerne fra folk der måske kunne hjælpe med disse ændringer for et givent beløb. Ikke web-firmaer, da jeg er bundet af kontrakt . Men en der måske kunne give mig en hjælpende hånd med at optimere siden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:52

selvfølgelige forskel på hvad folk siger men vis en der er søgemakine ekspert skriver svar tager jeg det mere som valid svar dog and på hvem det og jeg kender person

vis du slet ikke har med det område at gøre men svare skal det selvfølgelige tages med et endnu større gram salt med der skal være plads både til eksperter og ikke eksperter på forummet , jeg er jo stripper ejer sådan en siden er derfor ikke ekspert på det område men jeg lære en del ved at skrive da man får svar engang imellem og tit svare man korrekt og får bonus der , vis ikke korrekt håber jeg andre retter en for man lære af sine fejl

jeg kan dog ej stadigvæk ikke åbne filen  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)