Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Repay media?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ahh okay :).

Kan da lige give dem en heads up med det :). For de er sku flinke mennesker, og de laver deres arbejde godt. Hvad jeg nu selv har oplevet via dem.

Mener bare at da vi skrev os op, der skulle man skrive konto nr osv ind.

Online Entreprenør - www.fasto.co

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:01

Kommer sjældent nye kampagner til synes jeg, ud over det så de vist ok.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:12

Vi er meget stolte og ydmyg over at en af Danmarks dygtige affiliate eksperter Dennis Kjærgaard har valgt Repaymedia som samarbejdspartner. Jeg ønsker blot at føje nogle de facto oplysninger til tråden, men samtidigt understrege at aftalen er helt frivillig, hvorfor det bør synes unødvendigt at kommenterer på om vi skal have konto nummer etc. For det skal vi selvklart oplyses for at partnere kan få sin affiliate udbetaling! Det bør man vide hvis man arbejder med affiliate, ellers ved man det nu. Endvidere kan man selv gøre alt det arbejde, men vi har tilbudt at gøre alt dette for nye partnere via Dennis´ aftale. Det er ment som en service og jeg kan forstå når man undres at andre netværk i hvert fald ikke tilbyder det!

Sidste år var Repaymedia den affiliate der fik flest nye kampagner, men der findes givetvis andre netværk med flere kampagner og eller andre typer. Repaymedia vokser konstant og vil ligeledes fortsætte sin positive vækst 2012 og dermed få flere kampagner ind løbende. Samtidigt vil vi fortsætte med at orientere vores partnere omkring dette som en god service, ønsker man ikke de henvendelser om nye kampagner og tiltag som kan bidrage til positiv udvikling for sin forretning kan det blot oplyses. Vi er ved at få opdateret vores hjemmeside, hvorfor der er underpunkter, der ikke er fyldestgørende endnu. Der er forsøgt taget telefonisk kontakt til kun dem som selv aktivt har givet udtryk for at de gerne vil have en affiliate account hos os. Dette udelukkende ment som en service for at, vi bedre kan forstå din forretning og dermed rådgive dig om kampagner, forretningsmuligheder og forskellige former for samarbejder os imellem. Men hvis du er kontaktet uden at have tilmeldt dig aftalen, hører vi gerne fra dig!

Jeg er stolt over alle de nye som har valgt at få login til os, og håber at vi kan være med til at bringe mere succes til din forretning og højere pay-out til dig som partner. Husk også at du altid kan kontakte os hvis du vil vide mere. Eller ønsker en speciel kampagne, vil høre vores erfaringer, har en idé til samarbejde, mangler en sparringspartner, vil høre os hvad andre i samme branche gør etc. Vi er behjælpelige for dig og din videreudvikling af din online forretning. Tak til jer alle. Og endnu engang aftalen er HELT frivillig. Men findes ikke bedre end via Dennis´s aftale, så er du ikke med - så tilmeld dig - det er gratis - og du kan derefter selv bestemme hvor meget du vil bruge os.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 10:02

Heine:

Gita Street:

Jeg ved ikke rigtigt med den her slags tråde, da man ikke må hænge et firma ud?!

Jeg har selv tilmeldt mig og troede naivt at de ville bruge mit telefonnummer til at verificere hvem jeg var. Jeg fik så en indtaling på min telefonsvarer, hvor det fremgik at de de nærmeste dage ville sende en email med spørgsmål. Ikke de store problemer der, men jeg er alligevel meget mistænksom over at der ingen info er, men at man får telefonopkald. Alt skulle så være okay herfra og jeg lod min mobiltelefon være tændt natten over, men de ringede allerede 7.55 dagen efter - hvor jeg ellers troede at så var jeg fri for flere opkald derfra. Jeg er ikke typen, der er glad for den slags. At jeg skal arbejde indtil lagt over midnat gør ikke glæden over den slags opkald større. På den modsatte side har der ikke været en pind info, bare på en enkelt lille hjemmeside, så jeg er ude. Men der er jo ingen steder at afmelde sig, men jeg har lige før det fået et nyt hemmeligt nummer så det gamle stort set kun er til underlødige henvendelser.

Præcist samme forløb var jeg også ude for. Mailen der skulle være kommet efter 1 dag er stadig ikke dukket frem...

Opdatering: Den omtalte mail var blevet sendt til mig som aftalt. Den havde dog gemt sig i mit Spam filter. 

 iPhone 6

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:25

Som Mads fra RepayMedia skriver, så har folk frivilligt tilmeldt sig. At de ringer til jer for at byde jer velkommen og se om der er noget de kan hjælpe jer med, synes jeg da bare er en god service, som man ikke får ved mange andre netværk. 

I stedet for at "brokke" sig herinde over at de ringer til en, så synes jeg at man burde have kontaktet RepayMedia og spurgt om man kunne være fri for disse opkald, og så er jeg sikker på at det ikke vil være et problem længere. Men som sagt ser jeg det bare som en god service og øget troværdighed, at man har direkte kontakt med dem.

Ned med paraderne folkens, der er ingen, som er ude på at snyde jer Smile

Men super fint at Kenneth spørger ind til andres erfaringer inden han tilmelder sig. Dette gjorde jeg også i mit netværk inden, at jeg lavede denne aftale med dem. Der var ingen, som havde dårlige erfaringer med RepayMedia, og derfor arbejdede jeg videre med dem som partnere.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:11

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:58

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:39

Lad vær med at brug dem. De er stoppet med at udbetale penge.

Fra Broager
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:40

Ja der er en årsag til de er stoppet med at betale.

De er nemlig gået konkurs!!!

http://konkurser.dk/Konkurs/?ID=41800

Fra Broager
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:41

Pyha tjek dine partnere inden du kommer med sådan en smøre:-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)