Hej allesammen. Søger meninger på mit blogdesign, samt opsætningen. Tak! Dennis |
Hej,
media script ser temmelig uskarp ud
Hej allesammen. Søger meninger på mit blogdesign, samt opsætningen. Tak! Dennis |
Online Entreprenør - www.fasto.co
Hej, media script ser temmelig uskarp ud |
Watches inspired by fighter jets
Hej Dennis! Først og fremmest, så er der rigtig meget brugbart indhold på din blog, god læsning! Jeg har fundet to ting, som ikke er helt optimalt:
Ellers synes jeg at det ser rigtig godt ud!
Hav en super weekend!
De bedste hilsner
Mark Andreasen |
jeg kan ej finde kontakt siden mail kontaktformular med mere der er stort tomt stykke før fodnoten fyld noget op der |
Tak for svarene. Ja Media Script er uskarp, er fordi billedet er mindre så strækker det det . Men bliver fixet. Mikael kontakt formularen ligger i den øverste menu, som Mark også pointerer ud at den ikke fungerer rigtigt. Irreterer også mig Mark omkring den dropdown, fatter det ikke. Det er sådan på alle browsers, så har desværre intet med det at gøre. Må se hvad jeg kan gøre ved det :) Men tak for rosen i forhold til indholdet! Dennis |
Hej Manageren. Det er jo nemt at sige, men hvordan rodet? Hvis jeg skal kunne bruge det til noget, skal jeg jo vide hvad jeg skal ændre for at det ikke virker rodet. |
Super godt billede, det er klasse |